کد خبر: ۱۷۵۱۲۵
زمان انتشار: ۱۲:۲۶     ۲۹ مهر ۱۳۹۲
بازيكن تيم فوتبال پرسپوليس گفت: «امروز من در باره مطالبات و پولم از باشگاه با علي آقا حرف زدم و اصلا بحث جدايي نبود.»

598؛ محمدرضا خانزاده مدافع مياني پرسپوليس كه البته اين فصل هرگز در پست خودش بازي نكرده  و سه بار به عنوان بازيكن ثابت و يك بار به عنوان بازيكن جانشين دفاع راست به ميدان رفته است ظاهرا شرايط خوبي در اين تيم ندارد و گفته شده قصد دارد براي حفظ شرايطش و حضور مستمر در تيم ملي به تيم ديگري برود.


امروز شايعه رفتن خانزاده به ذوب آهن جدي شده بود و گفته مي شد باشگاه اصفهاني براي تقويت ميانه خط دفاعش اين بازيكن را مي خواهد اما مدافع شماره 3 پرسپوليس مي گويد: «حقيقتش اين است كه من هم خودم در روزنامه ها و سايت ها خوانده ام كه ذوب آهن من را مي خواهد وگرنه به خودم چيزي نگفته اند و تماسي هم با ذوب آهن نداشته ام.»


از خانزاده مي پرسيم آيا امروز در حاشيه تمرين با علي دايي درباره جدايي ات صحبت كردي كه مي گويد: «نه اصلا. امروز من در باره مطالبات و پولم از باشگاه با علي آقا حرف زدم و اصلا بحث جدايي نبود.»


مدافع جوان و خوش قد و قامت پرسپوليس درباره اينكه آيا تصميمي براي جدايي از اين تيم در نيم فصل دارد يا نه مي گويد: «هنوز هيچ چيز معلوم نيست و شرايط آينده ام بستگي دارد به اينكه در اين چند هفته چه اتفاقاتي بيافتد.»


از خانزاده مي پرسيم چرا مقابل داماش به ميدان نرفتي و آيا بحث خستگي حضور در اردوهاي تيم ملي مطرح بود كه جواب مي دهد: «اصلا من خسته نبودم و اتفاقا خيلي عالي با تيم ملي تمرين كردم. واقعا قبل از بازي با داماش فوق العاده آماده بودم اما به تشخيص علي آقا به ميدان نرفتم.»


وي با اشاره به اينكه مشخص نيست كه در جام حذفي و مقابل پديده شانديز به ميدان خواهد رفت يا نه درباره اين بازي مي گويد: «من شناخت آنچناني از تيم پديده ندارم اما اين تيم بازيكنان خيلي خوبي دارد. آنها مربي خوبي هم دارند كه تا حالا چند تيم را به ليگ برتر آورده اما ما بايد در اين بازي برنده باشيم تا استارت قدرتمندانه اي در جام حذفي بزنيم و مثل بازي هاي ليگ روند خوبي در اين جام  داشته باشيم.»


خانزاده درباره صحبت هاي امروزش با دايي در خصوص پول مي گويد: «از ابتداي فصل تا الان يك هزار توماني نگرفته ام در صورتي كه فكر مي كنم بقيه بازيكنان همه پول گرفته باشند. من از قرارداد فصل گذشته ام هم مبلغي طلبكارم اما تا حالا فقط وعده شنيده ام تا اينكه امروز مجبور شدم با علي آقا صحبت كنم و از ايشان بخواهم درباره مطالباتم با باشگاه صحبت كند.»
سايت گل
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها