کد خبر: ۱۷۵۰۷۸
زمان انتشار: ۱۰:۵۴     ۲۹ مهر ۱۳۹۲
مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: «منتظريم تا ببينيم قلعه‌نویي کشون تا کجا ادامه مي‌يابد.»

598؛ استقلال طي روزهاي گذشته با حواشي بسيار زيادي روبه‌رو بوده و شايد در اين ميان کسي نتواند بهتر از مديرعامل باشگاه به حرف و حديث‌ها پاسخ بدهد. علي فتح الله زاده در گفتگویی توضيحاتي در مورد حرف و حديث‌هاي اخير داد که در زير پيش روي شماست:

 

* داستان آن دربي که گل پرسپوليس آفسايد اعلام شد خيلي جنجال به پا کرده است.

- مگر چه اتفاقي رخ داده؟

 

* يعني از ادعاهاي مرتضي کريمي خبر نداريد؟

- خودتان مي‌‌گوييد ادعا. من که نبايد پاسخگوي ادعاهاي ديگران باشم.

 

* ولي شايعه شده که در آن دربي کريمي 16 ميليون تومان به علاوه يک LCD از استقلال گرفته است.

- اولا که خود کريمي اين ادعا را تکذيب کرد. هر وقت اين ادعا از سوي فردي تاييد شد آن وقت ما هم موضع باشگاه را اعلام خواهيم کرد.

 

* واعظ گفته يکي از مسئولان استقلال در زمان مديريت او پيشنهاد رشوه به داور ازبکستاني داده و در حالي که او را اخراج کرده در دوره مديريت شما پست گرفته است؟

- ابتدا بايد بگويم وقتي صحبت مي‌کنيم نبايد نام آدم ها را مجهول بگذاريم و بهتر بود اسم آن فرد اعلام مي‌شد تا ما هم بدانيم کدام مسئول را استخدام کرده‌ايم. بعد هم بايد بگويم که آنطور که ما شنيده‌ايم آن پيشنهاد را قلعه‌نویي رد کرد نه واعظ و نمي‌دانم چرا وقتي موافق نبودند آن را با سرمربي در ميان گذاشته‌اند.

 

* آشتياني گفته سومي تيمش با ارزش‌تر از قهرماني شما بوده است؟

- لطفا به سئوال هاي مهم بپردازيد، من نمي‌خواهم به چنين مسائلي پاسخ بدهم. فقط در مورد تيم خودم صحبت مي‌کنم و ديگر نمي‌خواهم به سئوالات در مورد ديگران پاسخ بدهم.

 

* چرا صادقي پس از حضور در تمرين با کم محلي همبازيانش رو به رو شد؟

- نمي‌دانم موضوع چيست. تاکنون در اين خصوص گزارشي به من داده نشده است و تيم سرپرست و سرمربي دارد و آنها به اين مسائل رسيدگي خواهند کرد. من سعي مي‌کنم در اين مورد ورود نکنم.

 

* جلسات شما با سفيران خارجي هم سر و صداي زيادي به پا کرده است؟

- ما دنبال کار ريشه‌اي هستيم نه سر و صدا. من در اين جلسات به دنبال برنامه بلند مدت هستم و مي‌خواهم با تشکيل کار گروهي موضوعات با جديت پيگيري شود. ما در جلسه با سفير سوئيس مي‌خواهم بازي‌هاي تدارکاتي را با تيم‌هاي انگليسي و آمريکايي که اين وزارتخانه حافظ منافع آنها است داشته باشم. در جلسه با سفير ايتاليا اعزام پيشکسوتان را براي شرکت در کلاس‌هاي مربيگري و تاسيس کلينيک مشترک مورد بررسي قرار داديم. جلسه خوبي هم با سفير برزيل داشتيم تا جذب بازيکنان خارجي از کشور از کانال‌هاي درستي انجام شود و ايشان هم صحبت کردند و 100 ويزا براي رقابت‌هاي جام جهاني به ما دادند تا با هواداران و پيشکسوتان به اين رقابت‌ها برويم و همچنين با يک تيم برزيلي هم بازي دوستانه‌ انجام دهيم.

 

* مثل اينکه مذاکراتي هم براي بازي تيم‌ملي ايران با برزيل انجام شده است؟

- سفير برزيل گفت که انجام اين کار سخت است اما نشدني نيست و تمام اختيارات خود را به کار مي‌گيرد تا اين ديدار انجام شود.

 

* گفته مي‌شود در مراسم عروسي پسر حاجيلو براي روبرو نشدن با قلعه‌نویي زودتر مراسم را ترک کرده‌ايد؟

- مراسم عروسي پسر حاجيلو و تاج در يک شب بود و من فقط چند دقيقه در مراسم پسر حاجيلو بودم و رفتم خودم را به مراسم پسر تاج هم برسانم وقتي رسيدم به من گفتند که قلعه‌نویي هم اينجا بوده و پس از چند دقيقه به مراسم پسر حاجيلو رفته. اتفاقا اتومبيل او در پارکينگ محل برگزاري مراسم پسر تاج بود و وقتي قلعه‌نویی برگشت با او روبرو شدم و در مورد مسائل گفتگو کرديم.

 

* اما بسياري مي‌خواهند رابطه شما با قلعه‌نویي را نامناسب جلوه بدهند؟

- اين اقدامات شيطنت افرادي است که با خودمان هم کار مي‌کنند و آدم هاي مريضي هستند.

 

* چرا با اين افراد برخورد نمي‌کنيد؟

- ما مثل آنها کوچک نيستيم و اگر اينطور باشد بايد با همه رفتار سردي داشته باشيم.

 

* چرا قلعه‌نویي بي‌دليل و بدون گزارش داور محروم شد؟

- براي خود من هم سئوال است. در هر صورت منتظريم تا ببينيم قلعه‌نویي کشون تا کجا ادامه مي‌يابد.

 

* گفته مي‌‌شود اطلاعي از بيانيه عليه عليپور نداشتيد‍؟

- برخي بيانيه‌ها بدون اطلاع من روي سايت مي‌رود و برخي ديگر به دستور من صادر مي‌شود. در هر صورت ما مي‌خواستيم به همه بگوييم که بدون دليل به استقلال لطمه نزنند و روي حرف ما فقط با عليپور نيست بلکه به تمام آنهايي که قصد افشاگري دارند مي‌گوييم که مراقب رفتار خود باشند.

 

* گفته مي شود دليل بازي نکردن برهاني به اين دليل است که شما خواستار تمديد قرارداد او شديد؟

- به هيچ عنوان براي ماندن يا رفتن بازيکني به قلعه‌نوعي حرفي نزدم و پادرمياني نکردم. کادرفني اختيار تام دارد که يک بازيکن را بخواهد يا نخواهد.

 

* اما گفته مي‌شود حمودي هم يکي از بازيکناني بود که با نظر شما قراردادش تمديد نشد؟

- ممکن است در فهرست سرمربي چند بازيکن مطرح باشد ولي آيا مي‌شود همه را به خدمت گرفت؟ ما 90 درصد بازيکنان موردنظر کادرفني را جذب کرديم. سپاهان، نکونام، حيدري و رحمتي را مي‌خواست ولي ما هم نگذاشتيم آنها جدا شوند ولي اين تيم به حمودي پول بيشتر داد و اين بازيکن رفت. ما يک بازيکن خوب مثل جباري را از دست داديم و جاي او چند بازيکن خوب گرفتيم.

 

* با توجه به اتفاقات اين فصل ليگ قهرمانان اين اميد وجود دارد که فصل بعد استقلال قهرمان آسيا شود؟

- ما که نمي‌خواهيم شعار بدهيم. ما نمي‌توانيم در مقابل تيمي که 11 ميليون يورو هزينه کرده، مقابله کنيم. آنها به اندازه دو سال بودجه ما را براي موفقيت در آسيا هزينه کرده‌اند. بايد برويم جلو تا ببينيم وزارتخانه چگونه از ما حمايت مي‌کند و بعد در مورد آسيا حرف بزنيم.

روزنامه نود

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها