کد خبر: ۱۷۵۰۱۰
زمان انتشار: ۲۲:۱۲     ۲۸ مهر ۱۳۹۲
وزیر اطلاع رسانی سوریه ضمن تاکید بر گفت‌وگو نکردن دمشق با گروه های تروریستی تصریح کرد: باید گفت‌وگو میان طرف هایی صورت گیرد که بر همزیستی مسالمت آمیز میان همه طوایف و اقوام این کشور تاکید دارند.

به گزارش 598، به نقل از خبرگزاری فارس، عمران الزعبی وزیر اطلاع رسانی سوریه در گفت‌وگو با المنار آزاد شدن اتباع لبنانی ربوده شده در سوریه را به ملت لبنان و مشخصا نیروهای مقاومت و حزب الله تبریک گفت.

وی افزود: برای آزادی این افراد تلاش های زیادی صورت گرفت سیاست نظام سوریه در حمایت از حقوق مردم و آزادی های عمومی است آزادی این لبنانی ها به سود سوریه بوده است چرا که سوریه و لبنان یک ملت هستند و شادی ملت لبنان را شادی خود می دانیم. وزیر اطلاع رسانی سوریه تاکید کرد: ملت سوریه در بیش از دو سال گذشته از بحران این کشور برای مقاومت خود بهای سنگینی پرداخت کرده و این مقاومت نتایج مثبتی به همراه داشته است.

الزعبی گفت: منطقه و جهان با حمایت مردم سوریه از مشروعیت نظام سیاسی، کشور، یکپارچگی ملی، حاکمیت و اسلام موضع خود را تغییر داده است و بدین گونه پیروزی های دیگری برای ملت سوریه در آینده رقم خواهد خورد.

وزیر اطلاع رسانی سوریه تاکید کرد: نظام سوریه همیشه از راه حل سیاسی برای فیصله دادن به بحران این کشور حمایت می کند و دمشق هرگز از این مسئله چشم پوشی نکرده است.

وی ادامه داد:ما آماده شرکت در کنفرانس ژنو 2 بدون پیش شرط هستیم اما با گروه‌های مسلح تروریست و تکفیری که مردم این کشور را به قتل می رسانند گفت‌وگو نمی کنیم زیرا گفت‌وگو باید باید میان سوری ها بر اساس اصول ملی و حاکمیت این کشور باشد.

الزعبی تصریح کرد: باید گفت‌وگو میان طرف هایی صورت گیرد که بر همزیستی مسالمت آمیز میان همه طوایف و اقوام این کشور تاکید دارند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها