کد خبر: ۱۷۴۹۴۲
زمان انتشار: ۲۰:۱۲     ۲۸ مهر ۱۳۹۲
دروازه‌بان‌ ملي‌پوش سپاهان گفت: هيچ‌يک از تيم‌هايي که در ليگ برتر حضور دارند، ضعيف نيستند و وقتي در برابر سپاهان بازي مي‌کنند انگيزه شان دو چندان مي‌شود.
رحمان احمدي اظهار کرد: در برابر سايپا در نيمه اول زياد خوب کار نکرديم و موقعيت‌هايي را به حريف داديم اما در نيمه دوم شرايط بهتر شد ولي در مجموع سپاهان هميشگي نبوديم. 5 بازيکن ملي‌پوش داشتيم که با تيم قبل از بازي تمرين نکرده بودند و ناهماهنگي‌هايي داشتند. به هرحال آن بازي تمام شد و بايد تمام سعي‌مان را بکنيم تا برابر ملوان خوب ظاهر شويم.

به گزارش ايسنا ، احمدي در پاسخ به اين سوال که به نظر مي‌رسد در برابر ملوان بازي راحت‌تري داشته باشيد، گفت: نه اصلا. تيم‌هايي که در ليگ برتر حضور دارند هيچکدام ضعيف نيستند و وقتي در برابر سپاهان بازي مي‌کنند انگيزه‌شان دو چندان است.

وي درباره اينکه دروازه‌اش 6 بازي پياپي است که باز نشده نيز افزود: اگر دروازه من باز نشده تنها کار من نبوده که کار دفاعي خوب تيم‌ است و اميدوارم در خط حمله نيز با کسب موقعيت‌هاي بهتر در هر بازي بتوانيم به گل برسيم و سه امتياز را کسب کنيم.

دروازه‌بان ملي‌پوش سپاهان در پاسخ به اين سوال که آيا تيمش مي‌تواند انتظارات هوادارانش را برآورده کند، تصريح‌ کرد: فقط مي‌توانم بگويم که اميدوارم با جذب نفرات بهتر و برطرف کردن نياز تيم بتوانيم روندي خوب را داشته باشيم. باشگاه نيز درصدد جذب بازيکن هست و اميدوارم نيم‌فصل دوم بهتر شويم.

احمدي ادامه داد: با برطرف شدن مصدوميت محرم نويدکيا و سوکاي و اضافه شدن اين بازيکنان در نيم فصل دوم به تيم، مي‌توانيم امتيازات از دست رفته را جبران کنيم و به روزهاي اوج برگرديم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها