کد خبر: ۱۷۴۹۰۴
زمان انتشار: ۱۸:۴۷     ۲۸ مهر ۱۳۹۲
سايت فدراسيون جهاني فوتبال با تمجيد از تيم تحت هدايت علي دوستي مهر نوشت نوجوانان ايران مقابل آرژانتين با شکوه ظاهر شدند و نهمين گل زودهنگام تاريخ جام جهاني را زدند.
پايگاه خبري فيفا در گزارشي از سومين روز مسابقات جام جهاني زير 17 ساله‌ها در کشور امارات، نوشت: چه روز باشکوهي بود. سومين روز مسابقات جام جهاني زير 17 ساله‌‌ها، يکسري اتفاقات غير منتظره و شگفتي‌ساز به همراه گل‌هاي فوق‌العاده زيبا زده شد. در گروه 5 ايران با تساوي تحسين‌برانگيز مقابل آرژانتين، بيشتر از آنچه تصور مي‌شد، کسب کرد. کانادا و اتريش هم امتيازات را تقسيم کردند و بازي قابل‌ توجهي دراين ميان ارائه شد.

به گزارش فارس، اين سايت در بخشي ديگر از گزارش مبسوط خود در مورد ايران ادامه داد: چگونه مي‌توان در سالروز تولد با زدن يک گل در دقيقه يک مقابل آرژانتين آن هم در يک دوره مسابقات جام جهاني جشن گرفت؟ چنين گل فراموشن‌نشدني را مصطفي هاشمي که در همين روز 17 ساله شد، هديه داد.

اين رسانه ادامه داد: و تازه گلي که او زد، به واقع جذاب و ديدني بود. اين مدافع نخست توپ را در ميانه‌ميدان تصاحب کرد و بعد از کمي دويدن،‌از فاصله 25 متري به قعر دروازه‌ حريف فرستاد.

سايت فيفا ادامه داد: اين گل در اصل نهمين گل زودهنگام در تاريخ رقابت‌هاي جام جهاني بود که پس از گذشت 55 ثانيه زده شد.

نتايج روز گذشته اين مسابقات به شرح زير است:

*گروه 5:

کانادا 2 – اتريش 2

ايران يک – آرژانتين يک

*گروه 6:

مکزيک 1- نيجريه 6

عراق يک- سوئد 4

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها