کد خبر: ۱۷۴۸۷۸
زمان انتشار: ۱۸:۳۳     ۲۸ مهر ۱۳۹۲

تیم فوتبال استقلال با تساوی که روز گذشته مقابل نفت تهران بدست آورد ، نتوانست جایگاه خود را از میانه جدول رقابت ها بالاتر برده و خود را به کورس تیم های بالانشین لیگ نزدیک کند .  شاگردان امیر قلعه نویی هنوز 3 بازی معوقه دارند که می توانند با کسب امتیاز از این رقابت ها جایگاه خود را در بین تیم های حاضر در گردونه رقابت های لیگ سیزدهم ارتقا بخشند.

شاهرخ بیانی ، عضو کمیته فنی باشگاه استقلال در خصوص تساوی این تیم مقابل تیم نفت تهران به " گل " گفت : اولین چیزی که لازم می دانم درباره این بازی بگویم ، زمین ورزشگاه تختی است . از نظر من زمین این مجموعه برای برگزاری بازی های لیگ افتضاح است و نمی توان از بازی در چنین زمینی لذدت برد .

وی افزود : مگر می شود در این زمین بازی در سطح لیگ برگزار کرده و از آن لذت برد ؟ به نظر من میزبانی در این ورزشگاه به هر قیمت هیچ ارزشی ندارد و نمی توان در آن فوتبال خوبی به نمایش گذاشت . آن وقت آقایان می گویند چرا بازیکن نمی تواند یک استپ ساده بکند ، حرفی که هر کس زمین تختی را دیده باشد به آن خواهد خندید .
 
بیانی ادامه داد : تیم نفت اگر در آزادی بازی می کرد ، مثلا چه اتفاق خاصی رخ می داد ؟ آقایان این روزها درگیر یک سری خرافات شده اند و می گویند چون پرسپولیس را در این زمین شکست داده اند ، میزبانی در آن برایشان خوش یمن است . در کل ما در این بازی ، یک نمایش درگیرانه را شاهد بودیم که تیم نفت فقط می خواست در آن بازنده بازی نباشد که البته به خواسته خود نیز رسید . به نظر من استقلال نباید در دقایق پایانی بازی ، فشار خود را از حریف کم می کرد تا گل تساوی به ثمر نمی رسید .
 
وی در خصوص گل تساوی نفت نیز افزود : گل وریا غفوری به نظرم یک گل استثنایی بود که در فوتبال هر چند وقت یکبار می تواند اتفاق بیفتد .
 
این بازیکن اسبق استقلال و تیم ملی در ادامه با اشاره به شعار برخی تماشاگران علیه دایی و اظهارات او درباره این اتفاقات گفت : من هم شنیدم که یک سری شعارها درباره دایی در ورزشگاه داده شده و البته امیر نیز مثل همیشه اجازه این شعارها را نداده است . ما همیشه همینطور برخورد می کردیم ، چه در دوران بازیگری چه حتی الان . امیر همیشه در مقابل شعارهای حاشیه ای واکنش نشان داده و برای او هم فرق نمی کند که شعار علیه دایی باشد یا کس دیگر.
 
وی ادامه داد : الان یکی دو سالی است که شعار " علی دایی " تبدیل به سمبل اعتراض در فوتبال و حتی جامعه ما بدل شده و خطی دانستن آن فکر می کنم که کمی بی انصافی باشد . سوال من در اینجا این است که در مترو هم وقتی قطار تاخیر داشت ، مردم به نشانه اعتراض ، شعار علی دایی را سر می دادند ، می شود شعار مردم در مترو را هم خط داده شده به چند لیدر دانست ؟  به هر حال ما در استقلال به حدی دغدغه داریم که نخواهیم به این مسائل فکر کرده و ذهن مان را مشغول کنیم و کمن فکر می کنم که واکنش قلعه نویی در برابر این شعارها به قدر کافی موضع استقلالی ها را روشن کرده باشد .
 
بیانی با واکنش به محرومیت سرمربی استقلال در دیدار با نفت افزود : به نظر من اگربنا به خطی بودن یک سری رفتارها باشد که هست ، محرومیت غیرقانونی امیر برای بازی با نفت کاملا خطی بوده نه برخی شعارها . واکنش و رفتار قلعه نویی در کنار زمین همیشه طبیعی بوده و این محرومیت نمی تواند با پشتوانه قانونی و منطقی باشد . سوال من در این میان این است که چرا آقایان درکمیته انضباطی ، به رفتار دایی در کنار زمین و برخوردش با داور چهارم واکنش نشان نداده و در این مورد حکمی صادر نمی کنند ؟
 
عضو کمیته فنی استقلال در خصوص آینده این تیم نیز خاطرنشان کرد : من فکر می کنم اگر مصدومین استقلال به اردوی تیم اضافه شوند و ما بتوانیم تیم کامل مان را در اختیار داشته باشیم ، استقلال به طور قطع جدی ترین مدعی قهرمانی بازی های لیگ و جام حذفی خواهد بود
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها