کد خبر: ۱۷۴۸۶
زمان انتشار: ۱۶:۴۵     ۲۲ مرداد ۱۳۹۰
فرمانده انتظامي استان كرمان از به هلاكت رساندن عاملان به شهادت رساندن 2 مامور انتظامي از جمله شهيد همايي فرمانده انتظامي شهرستان دلگان و عامل 30 فقره سرقت مسلحانه در ارتفاعات شرق اين استان خبرداد.

به گزارش ايسنا سردار حسين چناريان در اين باره گفت: در پي شرارت‌هاي فرد شروري معروف به «ناصر بلوچ» و همدستش به نام «اسماعيل خانه ناصر»، اين افراد بامداد امروز و در نتيجه چهار ماه كار شبانه‌روزي اطلاعاتي و انجام اقدامات فني با هماهنگي مقام‌قضايي در ارتفاعات جنوب شرق استان كرمان به هلاكت رسيدند.

وي افزود: ناصر و اسماعيل قبلا به اتهام شرارت و سرقت مسلحانه دستگير و در زندان شهرستان جيرفت تحت قرار بازداشت بودند كه در آبان ماه سال گذشته حين بدرقه در محور جيرفت به عنبرآباد به اتفاق سه زنداني ديگر با خلع سلاح پرسنل بدرقه كننده و سرقت سلاح و مهمات و خودرو سازماني و ضرب و جرح ماموران متواري شده بودند كه بلافاصله در يك عمليات ضربتي سه نفر زنداني همراه آنان دستگير و خودرو و سلاح و مهمات ماموران كشف شد.

چناريان تشريح كرد: دو شرور فراري مجددا با تشكيل باند شرارت اقدام به سرقت مسلحانه و آزار و اذيت مردم، درگيري با ماموران و حمل موادمخدر كردند كه مهمترين شرارت آنان تيراندازي به سمت اكيپ گشت موادمخدر شهرستان عنبرآباد بود كه منجر به شهادت مجيد نظري و مجروحيت گروهبان احمد بدويي و ميثم سالاري شد.

فرمانده انتظامي استان كرمان بيان كرد: به علت شرارت‌ها و تيراندازي‌هاي ايذايي سرقت‌هاي متعدد اين شرور، شوراي تامين شهرستان عنبرآباد در ارديبهشت ماه امسال اعلام كرده بود كه اين شرور قصد ضربه زدن به مسئولان نظامي و انتظامي بدنبال كسب شهرت و سپس متواري شدن به خارج از كشور را دارد كه برخورد با اين سوژه به پليس امنيت استان كرمان محول و دستگيري اين شرور در دستور كار اين پليس قرار گرفت.

وي گفت: در بررسي‌ها مشخص شد؛ اين شرور به علت وابستگي به تعدادي در استان سيستان و بلوچستان خصوصا شهرستان‌هاي دلگان و ايرانشهر بعد از انجام اقدامات ضد امنيتي به مناطق مرزي شهرستان‌هاي رودبار، دلگان، ايرانشهر و ريگان عزيمت كه مخفي‌گاه وي در اين شهرستان‌ها شناسايي شد اما بعلت گستردگي منطقه نتيجه‌اي در بر نداشت.

به گزارش ايسنا، چناريان اظهار داشت: سرانجام پليس امنيت استان، چهار اكيپ را به شهرستان‌هاي جنوبي استان اعزام كرد كه در ساعت 6 بامداد امروز در محور عنبرآباد به رودبار در ارتفاعات ميثم‌آباد با اين شرور برخورد و اقدامات لازم براي دستگيري متهم را به مرحله اجرا در آمد.

وي خاطرنشان كرد: اين شرور به سمت ماموران انتظامي تيراندازي كرد كه در اين درگيري وي و همدستش به هلاكت رسيدند كه در اين درگيري دو قبضه سلاح كلاش به همراه هشت تيغه خشاب و يكصدوشصت و دو فشنگ مربوطه، يك قبضه نارنجك دستي، دو رشته قطار حمايل، يك تيغه خشاب ماكاروف به همراه هفت فشنگ مربوطه، سه دستگاه گوشي از اشرار به هلاكت رسيده، كشف شد.

فرمانده انتظامي استان كرمان در ادامه افزود: درگيري مسلحانه با پرسنل پليس مبارزه با موادمخدر عنبرآباد و به شهادت رساندن مجيد نظري و زخمي‌شدن گروهبان احمد بدويي و ميثم‌سالاري، سرقت مسلحانه طلافروشي و درگيري با پرسنل شهرستان دلگان در خرداد ماه امسال كه منجر به شهادت فرمانده انتظامي شهرستان، سرهنگ همايي به اتفاق دو نفر و مجروح كردن چهار نفر ديگر از پرسنل را از مهمترين سوابق اين دو شرور برشمرد.

وي ضرب و جرح پرسنل انتظامي عنبرآباد و سرقت خودرو و سلاح و تجهيزات سازماني حين بدرقه ، تيراندازي به سمت سرهنگ سيفي فرمانده گردان 419 در روستاي نظم‌آباد و بيش از سي مورد سرقت مسلحانه، تيراندازي ايذايي و … از ديگر سوابق شرارت‌هاي اين 2 شرور ذكر كرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها