کد خبر: ۱۷۴۸۵
زمان انتشار: ۱۶:۲۴     ۲۲ مرداد ۱۳۹۰
با ادامه آشوب هاي انگليس ؛
عضو فراكسيون ورزش مجلس شوراي اسلامي، گفت:‌ با توجه به ناامني هاي اخير كشور انگليس و بي ثباتي هاي به وجود آمده در اين كشور انگليسي ها توان تامين امنيت المپيك لندن را ندارند لذا احتمال لغو مسابقات لندن وجود دارد.
عضو فراكسيون ورزش مجلس شوراي اسلامي، گفت:‌ با توجه به ناامني هاي اخير كشور انگليس
به گزارش 598،مقداد نجف نژاد نماينده مردم بابلسر در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با اشاره به ناامني هاي اخير انگليس  با توجه به برگزاري المپيك لندن در سال آينده ،گفت: در انگليس ثبات امنيتي وجود ندارد و اين كشور قادر به تامين امنيت مسابقات المپيك لندن نيست. لذا با ادامه ناآرامي ها در اين كشور قطعا در مورد برگزاري المپيك سال 2012 در اين كشور تجديد نظر خواهد شد.

وي تصريح كرد: برگزاري مسابقاتي در حد المپيك جهاني با توجه به اتفاقات اخير در كشور انگليس خطرات بسياري را براي جوامع ورزشي به همراه دارد و احتمال اينكه به خطر افتادن جان ورزشكاران كشورهاي مختلف بسيار زياد است لذا به نظر مي آيد لندن مكان مناسبي براي برگزاري مسابقات المپيك سال آينده نباشد.

عضو فراكسيون ورزش با بيان اينكه ناامني ها در كشور انگليس به زودي وخيم تر خواهد شد، اظهار داشت: بنابراين هر چه سريعتر بايد نسبت به برگزاري المپيك سال 2012 در اين كشور تجديد نظر شود.

نجف نژاد با اشاره به اينكه به زودي جلساتي با فدراسيون هاي مختلف ورزشي در مجلس برگزار مي شود، اذعان داشت: در آينده نزديك در مورد اعزام ورزشكاران كشورمان به المپيك لندن تصميم گيري خواهيم كرد و در صورتي كه المپيك سال 2012 تغيير مكان پيدا نكند و وضعيت امنيتي در انگليس نامناسب باشد با رايزني با ساير كشورها در خصوص اعزام ورزشكارانمان به المپيك سال آينده تصميم گيري مي كنيم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها