کد خبر: ۱۷۴۷۵۶
زمان انتشار: ۱۲:۳۸     ۲۸ مهر ۱۳۹۲
هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: «۲ بازی عقب افتاده داریم که اگر پیروز شویم می‌توانیم در کورس قهرمانی باشیم.»

* تیموریان: گل 40 متری هم جزئی از فوتبال است
آندرانیک تیموریان پس از تساوی یک بر یک تیمش مقابل نفت تهران گفت: «به هر حال خسته بودیم و از تیم ملی به تمرینات استقلال بازگشتیم، مقداری ریکاوری کردیم و سپس آماده بازی امروز شدیم. موقعیت‌های خوبی داشتیم، روز بد ما نبود اما کمی سهل‌انگار بودیم و از یک شوت راه دور با بدشانسی دروازه‌مان باز شد.»


وی در مورد کیفیت زمین اظهار داشت: «زمین وضعیت نامساعدی داشت و نمی‌توانستیم در آن کار تاکتیکی انجام دهیم. یک گل از فاصله 40 متری خوردیم و این هم جزئی از فوتبال است، به او تبریک می‌گویم گل قشنگی زد. به هر حال کنار هم نبودن هم صد در صد در کار ما تأثیر داشت.»


تیموریان با اشاره به حضور استقلال در رتبه هفتم جدول تصریح کرد: «2 بازی عقب افتاده داریم و فاصله زیادی بین تیم‌ها نیست. امیدوارم این 2 بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم تا در کورس قهرمانی باشیم.»


تیموریان در پاسخ به این سؤال که قلعه‌نویی ناراحت بود که بازیکنان دیر از رختکن بیرون آمدند، خاطر نشان کرد: «این موضوع را از خود قلعه‌نویی بپرسید.»


* نوری: در زمین تختی هر لحظه امکان مصدومیت وجود دارد/ گل استثنایی خوردیم
پژمان نوری اظهار داشت: :در این زمین بهتر از این نمی توان بازی کرد و با توجه به چاله هایی که در زمین تختی وجود داشت هر لحظه باید منتظر مصدومیت باشیم.»


وی افزود: «در این زمین همین نتیجه هم نتیجه خوبی بود. در ورزشگاه تختی باید مدام مراقب ساق های خود باشیم تا مصدوم نشویم.»


هافبک تیم استقلال خاطرنشان کرد: «گل استثنایی را خوردیم و فکرش را نمی کردیم که چنین توپی به درون دروازه برود. با این حال در هفته های آینده بازهم به ورزشگاه آزادی می رویم و می توانیم در آنجا جبران کنیم.»


نوری گفت: «چیزی را از دست نداده ایم و همچنان در کورس قهرمانی باقی خواهیم ماند. هرچند یک امتیاز بهترین نتیجه نیست ولی همین که یک امتیاز را گرفتیم خوب است.»


* بیک‌زاده: هر 100 سال یک بار چنین توپ‌هایی گل می‌شود / قلعه‌نویی حق دارد ناراحت شود
هاشم بیک‌زاده اظهار داشت: «فکر می‌کنم پس از چند روز و دو سه جلسه کنار هم تمرین کردیم. بازی در چنین زمینی که کیفیت لازم را نداشت دشوار بود البته روی یک بدشانسی ‌گل خوردیم که هر صد سال یک بار چنین اتفاقی می‌افتد دو چنین شوت‌هایی به گل می‌رسد.»


وی ادامه داد: «می‌توانستیم سه امتیاز را از آن خود کنیم که متاسفانه نشد. موقعیت‌هایی از دست دادیم. بازی در زمین خوب آزادی را رها کرده‌ایم و در چنین زمینی بازی می‌کنیم البته نفتی‌ها به علت اینکه به این زمین عادت داشتند بهتر بازی کردند کیفیت تیم ما خیلی بالاست که با این بازی‌ها کیفیت را پایین می‌آورند.»


بازیکن استقلال در مورد اینکه امروز در جناح راست بازی کرده، ‌گفت: «‌بله سرمربی صلاح دید من در جناح راست بازی کنم.»


بیک‌زاده در مورد اینکه قلعه‌نویی از این تساوی ناراحت بوده، تصریح کرد: «او حق دارد ما می‌توانستیم سه امتیاز را بگیریم اما روی یک شوت که نمی‌شد کاری هم کرد، توپ به گل تبدیل شد و بازی مساوی تمام شد.»


* صالح: نظری فقط به خاطر شرایط زمین توپ را خراب کرد
مجید صالح گفت: «کلاس فوتبال دو تیم بالا بود و شاید اگر بازی در زمین دیگری برگزار می‌شد نتیجه دیگری رقم می‌خورد و حتی نفت ما را می‌برد. فقط برگزاری مسابقه مهم نیست بلکه کیفیت بازی‌ها نیز مهم است. در نفت تهران بازیکنانی حضور داشتند که می‌توانستند تأثیرگذار باشند اما این زمین شرایط بازی روی زمین را می‌گرفت.»


وی افزود: «واقعا کیفیت زمین نامناسب بود و بازیکنان دو تیم نمی‌توانستند قابلیت‌های خود را نشان دهند، توپی که مهدی نظری در 6 قدم خراب کرد فقط به خاطر شرایط زمین بود و اگر زمین هموارتر بود شاید آن توپ گل می‌شد. ما هم دوست داریم تیم‌های تهرانی در زمین خودشان بازی کنند اما نباید فقط کمیت را در نظر بگیریم، متأسفانه ما به اندازه کمیت به کیفیت اهمیت نمی‌دهیم.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها