کد خبر: ۱۷۴۶۲۱
زمان انتشار: ۱۵:۱۵     ۲۷ مهر ۱۳۹۲
مهاجم تیم فوتبال داماش گفت: در ضربه‌ای که پرسپولیس به گل رسید، توپ به پایم خورد اما جهت آن تغییر نکرد.

امین متوسل‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص شکست 2 بر صفر داماش مقابل پرسپولیس اظهار داشت: پرسپولیس در نیمه اول توپ و میدان را در اختیار گرفت و موقعیت‌هایی را روی دروازه ما خلق کرد، آنها فشار زیادی روی دروازه ما آوردند و بازی بانظمی را به نمایش گذاشتند. روز گذشته روز خوب داماش نبود و پرسپولیسی‌هایی با حوصله‌ای که به خرج دادن توانستند به برتری دست یابند.

وی در مورد گل اولی که پرسپولیس به ثمر رساند و سیدجلال حسینی معتقد بود که توپ به پای او برخورد کرده و درون دروازه قرار گرفته خاطرنشان کرد: تا جایی که یادم هست حسینی از منطقه آفساید آمد و دیدِ مرا گرفته بود ضربه‌ای که زده شده بود به سمت چارچوب بود و به زانوی من ساییده شد فکر نمی‌کنم که گل به نام من ثبت شده باشد چون ضربه در چارچوب بود و جهت توپ را تغییر ندادم.

بازیکن داماش در خصوص استعفای عابدینی از مدیرعاملی باشگاه داماش یادآور شد: من از این موضوع اطلاعی نداشتم و هم‌اکنون که شما می‌گویید غافلگیر شدم و از این موضوع ناراحتم. هر وقتی جلسه‌ای داشتیم عابدینی اعلام می‌کرد که تحت فشار است. او انرژی زیادی برای حل شدن مشکلات انجام می‌داد اما زمانی که دیده است این مشکلات حل نمی‌شود صلاح دیده است که این کار را انجام دهد.

متوسل‌زاده در مورد اینکه عابدینی انتقادهایی را علیه بازیکنان داماش انجام داده و اعلام کرده که تیم محلی بوده تأکید کرد: با یک بازی نمی‌شود قضاوت کرد، داماش بازی‌هایی بوده که عملکرد خوبی داشته است، قبول داریم روز گذشته بازیکنان پرسپولیس نگذاشتند خودنمایی کنیم و از اینکه بازی خوبی هم به نمایش نگذاشتیم ناراحت هستیم. به هر حال مدیرعامل باشگاه هم از بازیکنان توقعاتی دارد و مطرح کردن این مسائل نابجا نیست. ما روز گذشته به هیچ عنوان خوب بازی نکردیم.

وی در مورد علت اینکه چرا روز گذشته خوب بازی نکرده‌اند و آیا اینکه بازیکنان کم‌کاری انجام داده‌اند گفت: من به این مسائل به هیچ عنوان اینگونه نگاه نمی‌کنم برای اینکه تیمی ضعیف در زمین ظاهر شود عوامل مختلفی وجود دارد. مسائلی روحی و روانی، مسائلی که بین روابط کادر فنی و بازیکنان وجود دارد و مشکلات مالی از دیگر موارد است. یک مسئله نمی‌تواند باعث عملکرد ضعیف تیم شود به هر حال کادر فنی باید پیش‌بینی این مشکلات را انجام دهد و قبل از شروع بازی این مسائل را بررسی کند مگر می‌شود بازیکن جلوی این همه هوادار و دوربین‌های تلویزیونی کم‌کاری کند؟!

متوسل‌زاده در مورد مشکلات مالی داماش یادآور شد: زمانی که مسائل مالی وجود داشته باشد و ذهن بازیکن درگیر جای دیگری باشد دنبال و ابتدایی‌ترین چیزها باشد نمی‌تواند تمرکز لازم را داشته باشد و این مسائل روی بازی بازیکن تأثیر می‌گذارد و احتمال دارد او را هم بی‌انگیزه کند. هیچ تیمی به اندازه ما تا کنون با مشکلات مالی روبرو نبوده است و تحت فشار قرار نگرفته بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها