کد خبر: ۱۷۴۴۵۱
زمان انتشار: ۱۴:۰۰     ۲۶ مهر ۱۳۹۲
هر سال مبلغ بالایی از پولی که باید به استقلال و پرسپولیس برسد، در اختیار این دو باشگاه قرار نمی گیرد.

598؛ یکی از راه های کسب درآمد تیم ها در کشورهای صاحب فوتبال، پرداخت حق پخش و تبلیغات محیطی است اما این اتفاق در ایران رخ نمی دهد.


در بازی اخیر ایران و تایلند یک فرد اقتصادی برنده مناقصه تبلیغات محیطی شد و مبلغ 210 میلیون تومان پرداخت کرد.


با در نظر گرفتن این مبلغ و تعداد مسابقات تیم های استقلال و پرسپولیس در می یابیم که درآمد فدراسیون از تبلیغات برای 15 بازی هر تیم که میزبان است، مبلغی بیش از 3 میلیارد تومان است.


این در حالی است که هر ساله مبلغی حدود یک میلیارد تومان به هر کدام از دو باشگاه پرداخت می شود که البته حق پخش تلویزیونی نیز در آن لحاظ شده است!
نامه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها