بمناسبت یادواره سیامین سرداران و فرماندهان شهدای استان قم؛
598؛ یکی از راه های کسب درآمد تیم ها در کشورهای صاحب فوتبال، پرداخت حق پخش و تبلیغات محیطی است اما این اتفاق در ایران رخ نمی دهد.
در بازی اخیر ایران و تایلند یک فرد اقتصادی برنده مناقصه تبلیغات محیطی شد و مبلغ 210 میلیون تومان پرداخت کرد.
با در نظر گرفتن این مبلغ و تعداد مسابقات تیم های استقلال و پرسپولیس در
می یابیم که درآمد فدراسیون از تبلیغات برای 15 بازی هر تیم که میزبان است،
مبلغی بیش از 3 میلیارد تومان است.