کد خبر: ۱۷۴۴۰۱
زمان انتشار: ۱۳:۳۸     ۲۵ مهر ۱۳۹۲
كاپيتان اسبق پرسپوليس گفت: «خوشحالم با حمید درخشان در این مجموعه کار کردم. او اولین کسی بود که درهای پرسپولیس را به روی من باز کرد.»

598؛ پخش سریال پژمان که بیشتر به مسائل شخصی زندگی بازیکنان فوتبال می‌پردازد، با موضع‌گیری شدید تعدادی از اهالی فوتبال روبه‌رو شد.


در همین رابطه با بهروز رهبری‌فرد یکی از بازیگر این مجموعه تماس گرفتیم تا نظرش را پیرامون این انتقادات بدانیم. رهبری‌فرد در همین رابطه گفت: «ابتدا باید ببینیم چه کسی یا چه کسانی از این سریال انتقاد کرده‌اند. کسی باید حرف بزند که کارشناس باشد، برای من و عوامل سریال مهم این است که مردم از این سریال رضایت دارند و در خیابان هم که ما را می‌بینند استقبال می‌کنند و تشکر می‌کند. اگر یک زمانی من در کار مربیگری بودم مهرداد می‌تواند بیاید حرف بزند. اما این به مهرداد و امثال او اصلا ربطی ندارد. اگر یک هنرمند و یا هنری‌ها بیایند حرف بزنند من قبول می‌کنم چرا که آنها این کاره هستند پس دلیلی نمی‌بینم به صحبت‌های مهرداد عکس‌العمل نشان بدهم.»


رهبری‌فرد در ادامه می‌گوید: «من به حرف کسی زندگی نمی‌کنم و کاری را که دوست دارم انجام می‌دهم مگر من به مهرداد میناوند می‌گویم که شب کجا می‌رود یا کجا مسافرت می‌رود و شب را چگونه سپری می‌کند. من این اتفاق برایم افتاد و استقبال کردم و قرار هم نیست با حرف کسی زندگی خودم را پیش ببرم.»


بهروز رهبری‌فرد کاپیتان سابق تیم پرسپولیس و بازیکن تیم ملی در پایان گفت: «من باید بگویم که خوشحالم با حمید درخشان در این مجموعه کار کردم کسی که فوتبالم را مدیون او هستم و اولین کسی بود که درهای پرسپولیس را به روی من باز کرد. خدا را شکر می‌کنم که در این مجموعه کنار دوستان قدیمی‌ام و مربی خوب و سابقم قرار گرفته‌ام و همچنین خوشحال‌ترم که مجموعه پژمان توانسته نظر مثبت مردم را به خود جلب کند.»
سايت گل
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها