کد خبر: ۱۷۴۳۹۸
زمان انتشار: ۱۳:۳۵     ۲۵ مهر ۱۳۹۲
مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن گفت: «قرار شد مسلمان را به صورت قرضی به پرسپولیس بدهیم و دو بازیکن این تیم را به صورت قرضی جذب کنیم.»

598؛ سعید آذری در مورد بحث انتقال محسن مسلمان به پرسپولیس گفت: «من و رویانیان در این مورد صحبت کردیم. همانطور که ما برای جذب بازیکن به سپاهان نامه نوشتیم این بار هم پرسپولیس برای به خدمت گرفتن مسلمان نامه‌ای به ما نوشته است. تمام تلاش ما این است که نقل و انتقالات بازیکنان در مسیری قانونمند و شفاف باشد و به این ترتیب بحث دلالی در فوتبال کمرنگ شود.»


وی ادامه داد: «با بوناچیچ در مورد نامه باشگاه پرسپولیس صحبت کردیم، قرار شد مسلمان را به صورت قرضی به پرسپولیس بدهیم و دو بازیکن این تیم را به صورت قرضی جذب کنیم. ما خواهان میلاد غریبی و محمد خانزاده از پرسپولیس هستیم. البته این بازیکن را به طور قطعی نمی‌خواهیم بلکه آنها را قرضی می‌خواهیم.»


مدیرعامل ذوب‌آهن تصریح کرد: «محسن مسلمان از 8 سالگی در باشگاه ذوب‌آهن حضور داشته و رشد و پیشرفت کرده است همانطور که پیام صادقیان هم رشد و پیشرفتش را در باشگاه ذوب‌آهن انجام داده است. ذوب‌آهن بازیکنان زیادی را به فوتبال ایران معرفی کرده است، ما بر روی مسلمان سرمایه‌گذاری کرده‌ایم و به راحتی او را از دست نمی‌دهیم همانطور که بر روی جوانان دیگر هم سرمایه‌گذاری کردیم و بازیکنان زیادی را به فوتبال ایران معرفی کردیم.»


آذری در مورد اینکه پرسپولیس چه زمانی به درخواست ذوب‌آهن جواب خواهد داد، گفت: «ما با این باشگاه ارتباط مستقیم داریم و آنها باید جواب ما را به صورت کتبی بدهند.»
فارس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها