کد خبر: ۱۷۴۳۷۵
زمان انتشار: ۱۲:۵۷     ۲۵ مهر ۱۳۹۲
مدافع ملی پوش استقلال گفت: «با توجه به حساسيت بازي و بنا به نظر و تصميم قلعه‌نویي‌ مقابل سئول بازي کردم.»

598؛ طي روزهاي گذشته حرف و حديث بسياري در مورد ناراحتي کارلوس کي‌روش از حيدري به گوش مي‌رسيد و گفته مي‌شد سرمربي تيم ملي از هافبک استقلال انتقاد کرده که چرا با وجود مصدوميت مقابل اف‌سي سئول بازي کرده است. خسرو حيدري در اين خصوص و همچنين شرايط خود صحبت‌هايي کرد که در زير مي‌خوانيد:

 

* وضعيتت چطور است؟

- خدا را شکر شرايط خوبي دارم. طي چند روز گذشته تمرينات منظمي را پشت سر گذاشته‌ام و تا حدود بسيار زيادي از بند مصدوميت رها شده‌ام.

 

* طي روزهاي گذشته شايعه شد که کي‌روش از دست تو خيلي ناراحت است و اعتقاد داشته که نبايد مقابل اف‌سي سئول بازي مي‌کردي؟

- من در اينجا مي‌خواهم به نکته‌اي اشاره کنم که سر نخ تمام مسائل است. من تا قبل از ديدار مقابل سئول مشکلي نداشتم و تمريناتم را پيگيري مي‌کردم. باور کنيد حتي در تست‌هاي پزشکي قبل از بازي هم مشکلي نداشتم و بايد بگويم که با توجه به حساسيت بازي و بنا به نظر و تصميم قلعه‌نویي‌ مقابل سئول بازي کردم. در بين دو نيمه هم وقتي ديدم شرايطم مساعد نيست خواستار تعويض شدم.

 

* فتح الله زاده هم گفته که اگر تو را مقابل سئول به صورت آماده در اختيار داشت استقلال فيناليست آسيا مي‌شد؟

- حاجي به من لطف دارد. اما ساير بازيکنان هم تلاش بسياري کردند و بازي خوبي را به نمايش گذاشتند. من معتقدم اگر مقابل اف‌سي سئول از فرصت‌ها بهتر استفاده مي‌شد مي‌توانستيم برنده باشيم. ضمن اين که در نبود من هم ساير بازيکنان استقلال به خوبي موقعيت‌سازي مي‌کردند.

 

* اما فتح الله زاده اعتقاد داشت که فشردگي بازي‌هاي ليگ باعث مصدوميت تو و از دست رفتن قهرماني براي استقلال شده است.

- من مدت‌هاي زيادي استراحت نداشتم و همين امر هم سبب شد به پايم بيشتر فشار بيايد و مدت درمان آسيب‌ديدگي‌ام طولاني‌تر شود. من هم با فتح الله زاده موافقم و اگر فقط يک بازي ما مقابل استقلال صنعتي لغو مي‌شد و مجبور نبوديم در زمين ناهموار اهواز بازي کنيم شايد در آسيا شرايط بهتري پيدا مي‌کرديم. البته حالا ديگر همه ‌چيز تمام شده و ما هم بايد رو به جلو حرکت کنيم، نه اين که دائم به عقب نگاه کنيم. ما حالا بايد براي قهرماني در ليگ برتر بجنگيم.

 

* اين که کي‌روش با وجود مصدوميت تو را به تيم ملي دعوت کرده جاي تعجب دارد نه؟

- اصلا من از دعوتم به تيم ملي تعجب نکردم و از کي‌روش ممنونم که به بازي من اعتقاد دارد. من بهترين دوران ورزشي‌ام را زيرنظر او سپري کردم که با خاطره خوبي مانند صعود به جام‌جهاني هم همراه شد و سعي مي‌کنم در هر شرايطي در خدمت تيم ملي باشم.

 

* بيت آشور هم گفته که تو را نمي‌شناسد و نامت به گوشش نخورده.

- برايم مهم نيست که من را نمي‌شناسد. او تازه به ايران آمده و همه بايد کمک کنيم تا عملکرد خوبي در تيم ملي داشته باشد.

 

* قلعه‌نویي تا سال پيش از تو در دفاع راست استفاده مي‌کرد ولي اين فصل‌ هافبک راست شده‌اي چرا؟

- پست تخصصي من دفاع راست است و با توجه به نياز تيم و تصميم کادر فني به هافبک راست منتقل شدم ولي خودم فکر مي‌کنم در دفاع راست بيشتر به تيم کمک مي‌کنم و به نظرم قلعه‌نویي‌ هم همين اعتقاد را دارد. در هر صورت ديگر در استقلال فقط در پست تخصصي‌ام يعني دفاع راست بازي مي‌کنم و اميدوارم بتوانم در اين پست بازي‌هاي خوبي براي تيم خود انجام دهم.

روزنامه نود

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها