کد خبر: ۱۷۴۲۲۱
زمان انتشار: ۱۲:۵۳     ۲۳ مهر ۱۳۹۲
هافبک صرب استقلال گفت: «هميشه پشت سر بازيكنان تيم هاي بزرگ شايعه زياد است.»

598؛ گوران لاوره صربستاني با سابقه بازي براي اندرلخت بلژيك و گرونينگن هلند به تهران آمد تا بلكه براي استقلال تهران خلاء مجتبي جباري را پر كند. با اين حال دست تقدير تاكنون كه نگذاشته گوران به خواسته‌اش برسد.

 

هافبك بلندبالاي آبي‌ها كه در ليگ سيزدهم فقط يك دقيقه در هفته سوم برابر فجر به زمين رفت، اميدوار است براي اولين‌بار مقابل نفت به ميدان برودگوران مي‌گويد برخلاف شايعات در استقلال ماندني است و قصد دارد در ليگ آينده باشگاه‌هاي آسيا با امير قلعه‌نويي قهرمان قاره كهن شود.

 

* بالاخره گوران لاوره امروز براي استقلال به ميدان رفت، آن‌هم در يك بازي دوستانه!

- در تمام مدتي كه با استقلال قرارداد امضا كردم با دلايل گوناگون شرايط بازي كردنم فراهم نشد. شايد اگر مشكلات موجود زودتر حل مي‌شدند و من پيش از بازي با بوريرام و اف‌سي‌سئول در ليگ‌برتر براي استقلال به ميدان رفته بودم، در ليگ باشگاه‌ها هم مي‌توانستم كمك كنم. مهم اين است كه در غياب بازيكنان ملي‌پوش‌مان به مرز آمادگي برسيم.

 

* به نظر مي‌رسد مصدوميت هم داشتي.

- چند روز قبل در جريان تمرينات اين اتفاق افتاد كه با كمك كادر پزشكي تيم‌ خيلي زود شرايطم براي پيگيري تمرينات ايده‌آل شد و خوشبختانه حالا هيچ مشكلي ندارم. ضمن اينكه مصدوميتم هم شديد نبود.

 

* طي روزهاي گذشته گفته شد گوران يكي از بازيكناني است كه در ليست خروجي‌هاي نيم‌فصل استقلال قرار گرفته است. خودت در جريان اين مساله بودي؟

- كدام ليست خروجي؟ به نظرم هميشه پشت‌سر بازيكنان تيم‌هاي بزرگ شايعه زياد است. من فرصتي براي نشان دادن توانايي‌هايم نداشتم كه بخواهند كنارم بگذارند. اتفاقا سرمربي تيم از روند آمادگي‌ام راضي است و حرف‌هايش هم اين حس را به من مي‌دهد كه مي‌توانم براي تيم بازي كنم و مفيد باشم. برعكس آنچه كه از شايعات مي‌گوييد، انگيزه زيادي دارم و مي‌خواهم بمانم چون هم بايد كنار استقلال به گذشته خوبم بازگردم و هم دنبال آينده روشن بگردم!

 

* چه آينده روشني؟

- من شنيده‌ام سرمربي استقلال در ليگ قهرمانان آسيا هر سال بالاتر از سال قبل مي‌رود و نتايج تيم‌هايش بهتر مي‌شود. استقلال اين فصل به جمع چهار تيم برتر آسيا راه پيدا كرد، پس بايد با امير قلعه‌نويي در فصل جديد فيناليست شود. مي‌بينيد كه دليلي براي ترك استقلال ندارم. من بعد از چند فصل بازي كردن در ليگ‌هاي بلژيك و هلند و پوشيدن پيراهن اندرلخت و گرونينگن آن‌قدر تجربه كسب كرده‌ام كه تشخيص دهم استقلال تيمي است كه پتانسيل قهرماني آسيا را دارد.

 

* اما نمايش شما در بازي رفت برابر اف‌سي‌سئول در كره نااميد‌كننده بود!

- بگذاريد نگاه ديگري به آن بازي داشته باشيم! تيم مجبور بود بعد از رفتن به تايلند و بازي با بوريرام كه انگيزه زيادي هم داشت به كره برود و همين عاملي بود براي خسته‌ شدن‌مان. شايد اگر كره‌اي‌ها هم شرايط‌شان مثل ما بود، همين اتفاق براي‌شان مي‌افتاد. ضمن اينكه اختلاف فني دو تيم در همان بازي واقعا دو گل نبود. ما گل اول آن مسابقه را در بدترين زمان ممكن و آخر نيمه‌ اول خورديم. در ابتداي نيمه دوم هم تا آمديم برنامه‌هاي‌مان را عملي كنيم، گل دوم به ثمر رسيد. به هر حال براي استقلال ليگ جاري قهرمانان آسيا با حضورش در جمع چهار تيم پاياني تمام شد اما فوريه ليگ جديد ‌آغاز مي‌شود. يعني چهار ماه ديگر و به زودي!

 

* و به ليگ جديد اميدواري؟

- خيلي زياد. استقلال با كسب تجربه از شرايطي كه برايش در بازي برابر اف‌سي‌سئول به‌وجود آمد، مي‌تواند اين‌بار قدرتمند‌تر به كارش ادامه دهد و قهرمان شود.

 

* مي‌گويند لاوره در اولين بازي استقلال برابر نفت هم به تركيب اصلي راه پيدا مي‌كند!

- (مي‌خندد) مگر من سرمربي تيم هستم كه به اين پرسش پاسخ دهم. من فقط به‌ انجام چند بازي احتياج دارم تا در شرايط مسابقه قرار بگيرم، همين.

روزنامه گل

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها