کد خبر: ۱۷۴۰۵۳
زمان انتشار: ۲۰:۲۲     ۲۲ مهر ۱۳۹۲
سرمربي تيم ملي فوتبال ايران گفت: وقتي شما فرصت بازي‌هاي دوستانه را از دست داده‌ايد، کاري نمي‌توانيد انجام دهيد، چرا که از دست رفته و ديگر برنمي‌گردد.
کارلوس کي‌روش در نشست خبري پيش از ديدار تيمش برابر تايلند از رقابت‌هاي مقدماتي جام ملت‌هاي آسيا درباره اين ديدار اظهارداشت: در درجه اول به همه شما دوستان سلام مي‌کنم. ابتدا از ناظر محترم که از مالديو است تشکر مي‌کنم. ايشان کمک شاياني براي تيم ملي کردند و من از ايشان متشکرم. در درجه دوم از همه رسانه‌هايي که امروز اينجا هستند مشترکم. از آنها خواهش مي‌کنم بار ديگر از همه هواداران بخواهند فردا به صورت متحد در ورزشگاه حاضر شوند تا بتوانيم بهترين فوتبال را به نمايش بگذاريم. ما بايد فوتبال خوبي ارائه دهيم که جذابيت هم داشته باشد.

به گزارش اوج نيوز،وي افزود: اينکه سرمربي تايلند گفته است هيچ وقت برابر ايران بازنده نبوده است دليل بر سخت شدن کار ما نيست. در ضمن نمي‌توانيم بگوييم برنده نيستيم، چراکه هيچ‌وقت سرمربي آنها شکست نخورده. چيزي که براي ما مهم است اين که اين ديدار، يک بازي مهم در جام ملت‌ها به شمار مي‌رود و ما اهداف و وظايفمان را به خوبي مي‌دانيم. ما مي‌خواهيم به جام ملت‌ها صعود کنيم و اگر بخواهيم به اين مساله برسيم، بايد سه امتياز لازم را در تهران بگيريم. وظايفمان را به عنوان تيمي که به جام جهاني صعود کرده مي‌دانيم و با تمام وجود برابر تايلند حاضر مي‌شويم. براي آنها احترام قائل هستيم.

کي‌روش در پاسخ به اين سوال که نظر شما درباره لغو اردوي قبلي تيم ملي و اثرات آن در بازي فردا چيست،گفت: من هميشه مي‌شنوم که به من مي‌گويند ناراحت يا عصبي شده‌اي اما من اين مساله را قبول ندارم. ناراحتي وجود ندارد. يک سري چيزها وجود دارد که اگر امروز انجام نشود، فردا انجام مي‌شود. اگر من امروز غذا نخورم فردا مي‌توانم اين کار را انجام دهم. اگر شما کتابي را امروز ننويسيد فردا مي‌توانيد بنويسيد، اما شما خبرنگاران اگر امروز مقاله‌تان را به موقع ننويسيد به مشکل مي‌خوريد چرا که همه اخبار امروز را منتشر کرده‌اند اما شما اين کار را نکرده‌ايد. از لحاظ لغوي کلمه ناراحت واژه درستي نيست. من دغدغه‌هايم را مطرح کرده‌ام. وقتي آب به جوي ريخته مي‌شود هيچگاه برنمي‌گردد. وقتي شما فرصت بازي‌هاي دوستانه را از دست داده‌ايد، کاري نمي‌توانيد انجام دهيد، چرا که از دست رفته و ديگر برنمي‌گردد.

وي خاطرنشان کرد: مطلب درست اين است که هواداران فردا در ورزشگاه باشند و تيم را تشويق کنند. من مي‌خواهم از همه هواداران بخواهم که فردا در ورزشگاه حاضر شوند و از ما حمايت کنند. با حمايت شما و هواداران نياز داريم. شما هم از مردم بخواهيد تا فردا ما را تنها نگذارند. اميدوارم نشان دهند که خواهان حضور موفق در جام جهاني هستند. آنها با حضورشان نشان مي‌دهند که خواهان يک تيم، مربي، بازيکن و يک مجموعه قوي از فدراسيون براي حضور در جام جهاني هستند.

کي‌روش در پايان گفت: پاسخ ما به عده‌اي در زمين است. اينجا از طريق رسانه همه مي‌توانند سهيم باشند. ديدگاه من نسبت به تيم ملي يک ديدگاه نيست که يک خانه وجود دارد با درهاي بسته. تيم ملي مثل يک خانه‌اي نيست که بدون در و پنجره باشد. درون خانه بايد بازيکناني باشند که مثبت باشند و به تيم کمک مي‌کنند. انتخاب‌هايي که پيش‌روي داريم، متنوع هستند اما ما فردا بايد برابر تايلند بازي کنيم. البته من نگاهم به سمت آينده است. شما در نظر بگيريد که ما بايد انتخاب‌هاي مناسبي براي جام جهاني داشته باشيم. ما نمي‌توانيم با يک گروه ثابت براي جام جهاني حاضر شويم. شايد نيمي از تيم ملي اعلام بازنشستگي کند، پس ما بايد يک عده بازيکن آماده را هميشه داشته باشيم. ما بايد موضع‌مان را برابر منتقدين روشن کنيم. ما به تمام انتقادها با روي خوش جواب مي دهيم. تمام انتقاداتي که فکر مي‌کنم مثبت هستند را بررسي مي‌کنم و سعي مي‌کنم از آنها استفاده کنم. در حقيقت آنها مي‌توانند کمک کنند و هيچ هزينه‌اي هم براي من ندارند. در درجه دوم برخي انتقادات مثبت نيستند و من در درجه اول نسبت به آنها بي‌اعتنا هستم يا حداقل به آنها توجهي نمي‌کنم اما اگر تا زماني که به تيم من و بازيکنانم بي‌احترامي نشود، من اين مسائل را در نظر نمي‌گيريم. اگر اين انتقادات روي بازيکنان تاثير بگذارد و تيم من را عصبي کند، من هم عصبي مي‌شوم و اين يعني با من وارد جنگ شده‌ايد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها