کد خبر: ۱۷۴۰۵۱
زمان انتشار: ۲۰:۲۱     ۲۲ مهر ۱۳۹۲
سرمربي تيم ملي تايلند مي‌گويد تيمش از مصاف با ايران به دنبال تک امتياز است.
سرمربي تيم ملي تايلند در نشست خبري پيش از ديدار تيمش برابر تيم ملي ايران درباره اين ديدار گفت: ما بازي سختي را پيش‌رو داريم تا فردا برابر ايران موفق ظاهر شويم. اميدواريم موفق باشيم. ما دو بازي قبلي‌مان را باخته‌ايم و از اين جهت اين بازي براي ما خيلي مهم است. اميدوارم حداقل يک مساوي را به دست بياوريم هرچند که مي‌دانيم ايران يک تيم بزرگ و قدرتمند در آسيا شمرده مي‌شود.

به گزارش ايسنا،سوراچاي در پاسخ به اين سوال که در چه بازي‌هايي برابر تيم ملي ايران ظاهر شده است؟ اظهار کرد: يک بار در مقدماتي جام ملت‌ها بود که از آن بازي علي دايي را به خاطر دارم. به هرحال من دو بار برابر ايران حاضر شدم و هر دو بازي با تساوي به پايان رسيده است.

چاي در پاسخ به اين سوال که وضعيت مصدومان تيمش چگونه است، بيان کرد: ما نسل جديد تيم ملي تايلند را سپري مي‌کنيم. مصدومي براي بازي فردا نداريم اما يک بازيکنمان به اسم تيلادور محروم است. هدف ما اين است که يک امتياز را از اين بازي بگيريم که مي‌دانيم اين بازي بسيار سخت است.

او در پاسخ به اين سوال که چرا اينقدر اميدوارانه درباره بازي فردا صحبت مي‌کند، گفت: من اگر با اين اطمينان صحبت نکنم، شايد روحيه بازيکنانم پايين بيايد. ما با قدرت به کارمان ادامه مي‌دهيم و مي‌دانيم ايران تيم خوبي است اما بازيکنان ما هم آنقدر خوب هستند که بتوانند يک امتياز را از ايران بگيرند. ما بايد با اعتماد به نفس به کارمان ادامه دهيم و البته بازي ايران و لبنان را ديده‌ايم و از قدرت ايران آگاهي داريم.

سرمربي تايلند در پاسخ به اين سوال که آيا تيمش آمادگي برابر 60 هزار هوادار ايراني را دارد يا نه، اظهار کرد: من خودم تجربه بازي برابر اين تعداد تماشاگر را دارم و اين تجربه‌ام را به بازيکنانم منتقل مي‌کنم. حضور اين تماشاگران حتي مي‌تواند براي ما مثبت هم باشد.

او در پاسخ به اين سوال که آيا چند بازيکن از تيم بوريرام را به تيمش دعوت کرده، افزود: يک نفر از بوريرام در تيم ملي حضور دارد.

سوراچاي در پايان ضمن ابراز اميدواري از موفقيت تيمش در بازي فردا، اظهار کرد: به طور قطع اگر اين بازي در تايلند بود، شانس ما بالاتر مي‌رفت. من اگر بخواهم به صورت درصدي ميزان شناختم را از تيم ملي ايران بگويم، مي‌توانم چيزي حدود 70 درصد را عنوان کنم. ما فردا بيشتر به دنبال تمرکز در بازي هستيم و به کسب يک امتياز بسيار اميدوار هستيم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها