کد خبر: ۱۷۴۰۵۰
زمان انتشار: ۲۰:۲۰     ۲۲ مهر ۱۳۹۲
به عقيده ستاره خط حمله بانوي پير، قهرمان فصل گذشته سري A پتانسيل شکست دادن رئال مادريد در هر 2 بازي رفت و برگشت مرحله گروهي را دارد.
تيم يوونتوس ايتاليا که فصل جديد رقابت‌هاي ليگ قهرمانان اروپا را با 2 تساوي آغاز کرده است، در ادامه ماموريت‌ اروپايي اين فصل خود، سه‌شنبه هفته آينده ميهمان رئال مادريد است و 2 هفته پس از آن در خانه پذيراي اين تيم.

به گزارش تسنيم،کارلوس توس، مهاجم آرژانتيني يوونتوس با اشاره به اين 2 بازي ادعا کرد بيانکونري مي‌‌تواند با پيروزي در اين بازي‌ها کار خود براي صعود به مرحله يک هشتم نهايي را آسان و شروع نه چندان دلچسب خود در ليگ قهرمانان اين فصل را جبران کند.

توس به روزنامه توتواسپورت ايتاليا گفت: رئال مادريد هميشه رئال مادريد خواهد بود. اين تيم قدرتي باورنکردني و مانند منچستريونايتد ساختاري قوي دارد. فرم فعلي آنها را فراموش کنيد. رئال تيمي است که من هميشه براي آن احترام فراواني قائل بوده‌ام. به نظر من اگر يوونتوس اين 2 بازي را ببرد، آن وقت با مساوي گرفتن از 2 بازي ديگر هم مي‌تواند صعودش را حتمي کند. براي ما مهم نيست که اين بازي‌ها در خانه انجام مي‌دهيم يا خارج از خانه. يوونتوس مي‌تواند رئال را شکست دهد چون تيم کامل‌تري از آنها دارد.

توس افزود: من به همراه منچسترسيتي به آنجا رفته‌ام و مطمئنم مثل آن دفعه يک جو سنگين و پرفشار در انتظار ما خواهد بود اما براي من در فوتبال چيزي به نام ترس وجود ندارد.

وي درباره وضعيت خود در يوونتوس هم اظهار داشت: فکر مي‌کردم بازي در ليگ ايتاليا از ليگ برتر انگليس آسان‌تر باشد اما الان مي بينم که فوتبال در اينجا بسيار تاکتيکي‌تر است و شما را وادار مي‌کند بيشتر تلاش کنيد. بايد بگويم سري A سخت‌ترين ليگي است که تا به حال در آن بازي کرده‌ام و حضور دريوونتوس آن را سخت‌تر مي‌کند، چون هر بار که ما بازي مي‌کنيم حريف طوري مقابل ما مي‌جنگند که انگار فينال جام جهاني است. همه مي‌خواهند يوونتوس را شکست دهند و به همين دليل ما مجبوريم براي تمام بازي‌هاي‌مان 100 درصد آماده باشيم. با اين شرايط من خوب توانسته‌ام خودم را به آن شيوه‌اي که تيم مي‌خواست وفق دهم و آنتونيو کنته هم مرا هر روز وادار مي‌کند کلي کار کنم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها