کد خبر: ۱۷۴۰۴۹
زمان انتشار: ۲۰:۲۰     ۲۲ مهر ۱۳۹۲
سرمربي ملوان تاکيد کرد که اگر به بهبود شرايط اين تيم اميدوار نبود، ملوان را ترک مي‌کرد.
دراگان اسکوچيچ در خصوص نتايجي که ملوان در هفته هاي گذشته گرفت گفت: مي دانم هواداران راضي نيستند و خودم هم چنين حسي دارم. قرار گرفتن در رده پانزدهم نمي تواند راضي کننده باشد و ما بايد خيلي زود همه چيز را تغيير دهيم. در هفته هاي گذشته مشکلات زيادي داشتيم که شايد حرف زدن در موردش ديگر فايده اي نداشته باشد و از داوري ها نيز لطمه ديديم.

به گزارش تسنيم،او تاکيد کرد: وقتي مي خواستم هدايت ملوان را بر عهده بگيرم مي دانستم کار سختي دارم ولي نه اينقدر. من هميشه اهل مبارزه با چالش هاي سخت هستم و دوست ندارم عقب نشيني کنم. شرايط ملوان تغيير خواهد کرد و اگر نااميد بودم از اين تيم مي رفتم فقط از هواداران مي خواهم تيمشان را حمايت کنند و ما در اين وضعيت سخت نياز به حمايتشان داريم.

اسکوچيچ در خصوص بازي بعدي تيمش مقابل گسترش فولاد تبريز اظهار داشت: بازي خانگي براي ما بسيار مهم است و اگر 3 امتياز را بگيريم شرايطمان از لحاظ روحي بهتر خواهد شد. هر چند مشکلاتي داريم و مازيار زارع و دغاغله همراه تيم نيستند ولي بايد اين بازي را ببريم.گسترش در بازي هاي قبلي نشان داده که کيفيت خوبي دارد ولي ما راهي جز برد نداريم و اميدوارم 3 امتياز را بگيريم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها