کد خبر: ۱۷۴۰۴۰
زمان انتشار: ۱۹:۴۷     ۲۲ مهر ۱۳۹۲
هافبک تيم ملي آلمان اعتراف کرد که نسبت به قهرماني کشورش در رقابت‌هاي جام جهاني سال آينده خوشبين است.
باستين شواين اشتايگر مطمئن است که کشورش پتانسيل و ابزار لازم براي پايان دادن به انتظار 24 ساله‌اش براي فتح جام جهاني را دارد. آلمان جمعه شب در خانه با شکست ايرلندجنوبي در بازي ماقبل آخر خود در مرحله انتخابي جام جهاني 2014، جواز حضور در مرحله نهايي اين رقابت‌ها را کسب کرد اما شواين‌اشتايگر هدف بزرگ‌تري همچون قهرماني اين رقابت‌ها را نشانه گرفته است.

به نقل از تسنيم، کاپيتان دوم تيم ملي آلمان که کشورش از سال 1996 و بعد از جام ملت‌هاي اروپا ديگر طعم قهرماني در يک تورنمنت بين‌المللي را نچشيده است به کيکر گفت: حسم به من مي‌گويد که مي‌دانم چطور بايد قهرمان شد. تيم‌هايي که با کيفيت‌ترين ترکيب‌ها را دارند هميشه قهرمان نمي‌شوند، چون علاوه بر کيفيت بازي چيزهاي ديگري هم براي کسب عنوان قهرماني لازم است.

شواين اشتايگر 29 ساله ادامه داد: من با بايرن مونيخ ليگ قهرمانان اروپا را برده‌ام و حالا مي‌خواهم با تيم ملي قهرمان جهان شوم. خوشبختانه تا شروع رقابت‌ها زمان داريم هرچند پتانسيل تيم همين حالا هم بسيار زياد است و در مسير خوبي قرار دارد.

شاگردان يواخيم لو براي مقتدرانه‌تر کردن صعود خود به جام جهاني 2014، فرداشب (سه‌شنبه) در استکهلم ميهمان سوئدي هستند که در دور رفت بازي‌‌ها آنها را در خانه غافلگير و شکست 4 - صفر را با تساوي 4 - 4 عوض کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها