کد خبر: ۱۷۴۰۲۶
زمان انتشار: ۱۹:۴۰     ۲۲ مهر ۱۳۹۲
هاشم بيگ‌زاده مدافع چپ تيم ملي ايران و استقلال که فصل موفقي را پشت سر گذاشته است، دوست دارد همچنان به روند خوبش ادامه دهد .
مصاحبه سايت گل با هاشم بيگ‌زاده را بخوانيد:

از اردوي تيم ملي بگو، از شرايطي که در اين اردو حاکم است؟

اردوهاي تيم ملي هميشه خوب بوده. اين اردو هم، اردو خوبي است که ما کنار هم به صميمت خوبي رسيده‌ايم و سخت مشغول تمرين هستيم. ما براي بازي با تايلند آماده مي‌شوم و با توجه به اضافه شدن بازيکنان خوبي مثل اشکان و قوچان‌‌نژاد و بقيه بازيکنان تيم ما تکميل شده است و براي بازي آماده هستيم. تمرينات را زير نظر آقاي کي‌روش ادامه مي‌دهيم و فکر مي‌کنم بچه‌ها به شادابي لازم رسيده‌اند.

فکر نمي‌کني نسبت به تيم‌هاي ديگر بازي‌هاي دوستانه کمي انجام داده‌ايم؟

قطعا همين‌طور است من فکر مي‌کنم کي‌روش در اين قضيه تنهاست و بايد به او کمک کرد. ما همه يک هدف داريم و آن موفقيت تيم ملي در جام جهاني است. تيم‌هاي ديگر بازي‌هاي دوستانه خوبي برگزار کرده‌اند و هميشه از روزهاي فيفادي استفاده مي‌کنند که ما در اين موضوع از آنها عقب هستيم. ما بايد از فيفادي به نحواحسن استفاده کنيم تا علاوه بر آماده‌سازي تيم ملي به ليگ هم کمتر ضربه بخورد.

فکر مي‌کني شرايط کلي تيم ملي تا جام جهاني بايد چگونه باشد؟

به عقيده من ما بايد اردوهاي منظمي را تا جام جهاني برگزار کنيم و مسئولين بايد شرايطي را فراهم کنند تا تيم ملي بتواند در بهترين شرايط باشد و از امکانات موجود استفاده کند. من فکر مي‌کنم ما تيم خيلي خوبي هستيم که مي‌توانيم در آينده حتي در جام جهاني شگفتي‌ساز شويم. ما از بازيکنان خوب و بزرگي تشکيل شديم و مربي بزرگي هم داريم. اينکه از گروه خودمان صعود کنيم چيز عجيبي نيست و مي‌توانيم به اين هدف برسيم فقط بايد همگي همدل باشيم و به هم کمک کنيم. در واقع همه بايد به تيم ملي انرژي مثبت بدهند.

نظرت در مورد بازيکنان دو رگه تيم ملي چيست؟

طبيعتا آنها بازيکنان بزرگي هستند که هر کدامشان در ليگ‌هاي بزرگي بازي مي‌کنند. از نظر کيفيت فني قطعا آنها در سطح بالايي هستند. ما بايد بدانيم آنها هم ايراني هستند و همگي حالا در تيم ملي هستيم. براي همين بايد به هم کمک کنيم تا با هم به هماهنگي لازم برسيم. من به شخصه ارتباط خوبي با آنها دارم و سعي مي‌کنم اگر کمکي هم خواستند براي آنها انجام بدهم.

ليگ هم در آستانه شروع مجددش است و استقلال هم چندين بازي عقب‌افتاده دارد. شرايط تيم باشگاهي‌ات را چطور مي‌بيني؟

درست است که در جدول ما اکنون در بالاي جدول حضور نداريم اما من از اين بابت نگراني ندارم چرا که امير قلعه‌نويي راه رسيدن به صدرجدول را بلد است و مطمئنا با امتياز گرفتن در بازي‌هاي عقب افتاده‌اي که داريم مي‌توانيم خودمان را به کورس رقابت برگردانيم. تا اينجايي هم که من اطلاع دارم تمرينات استقلال به طور منظم و با جديت برگزار مي‌شود و بچه‌ها همگي با روحيه بالا کارشان را انجام مي‌دهند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها