کد خبر: ۱۷۴۰۲۴
زمان انتشار: ۱۹:۳۷     ۲۲ مهر ۱۳۹۲
سرمربي رئال‌ اعلام کرد نمي‌داند آينده کاري‌اش چه خواهد بود ولي شايد پس از دوران مربيگري‌اش در مادريد از اين حرفه کناره‌گيري کند.
کارلو آنچلوتي، سرمربي تيم فوتبال رئال مادريد که در دوران بازيگري‌اش به مدت 9 سال براي رم بازي کرده همواره يکي از گزينه‌هاي سرمربيگري جالوروسي در دوره‌هاي مختلف بوده است. اخيراً هم شايعاتي بر سر زبان‌ها افتاده که اين مربي 54 ساله يکي از کاندايداهاي سرمربيگري تيم ملي ايتاليا در آينده‌اي نزديک است.

به نقل از تسنيم، آنچلوتي در گفت‌و‌گو با شبکه تلويزيوني «اسکاي اسپورت» در خصوص شايعات مطرح شده ابراز داشت: اين اولين باري نيست که چنين صحبت‌هاي مطرح مي‌شود و در مورد آينده کاري من پيش از اين هم سئوال شده است. تنها چيزي که مي‌توانم بگويم اين است که بايد منتظر بمانيم و ببينيم که بعد از جدايي از رئال چه خواهم کرد ولي اين احتمال هم وجود دارد که اعلام بازنشستگي کنم.

آنچلوتي در خصوص عملکرد فوق‌العاده جالوروسي در فصل جديد رقابت‌هاي سري A ايتاليا با مربيگري رودي گارسيا گفت: واقعاً رم را دوست دارم و مي‌توانم تصور کنم که با توجه به نتايج خوب رمي‌‌ها در اين فصل در شهر رم چه مي‌گذرد. براي گارسيا هم خيلي خوشحالم. او را از زماني که در تيم پاري‌‌سن‌ژرمن بودم مي‌شناسم. تيم‌هاي گارسيا هميشه خيلي خوب بازي مي‌کردند. خيلي خوشحالم که او در ايتاليا هم خوب کار مي‌کند. اگر ميلان نتواند قهرمان شود اميدوارم رم به قهرماني برسد.

سرمربي 54 ساله کهکشاني‌ها در خصوص فيليپه اينتزاگي و گنارو گتوسو، بازيکنان پيشين آتزوري که به تازگي به حرفه مربيگري روي آورده‌اند هم اظهار داشت: اينتزاگي فرآيند مهمي را شروع کرده است. به نظرم او تيم درستي (تيم ذخيره‌هاي ميلان) را براي مربيگري انتخاب کرده است که تجربه خوبي را در اختيارش قرار مي‌دهد. اولين تجربه مربيگري چيز ديگري است و مطمئنم براي او هم پيش خواهد آمد. فکر مي‌کنم گتوسو هم مي‌تواند مربي خوبي شود ولي در مدتي که در پالرمو بود عملکرد خوبي نداشت. او هم مي‌تواند با استفاده از تجربياتش تبديل به مربي بزرگي شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها