کد خبر: ۱۷۴۰۲۲
زمان انتشار: ۱۹:۳۶     ۲۲ مهر ۱۳۹۲
تيم فوتبال استقلال در ديداري دوستانه مقابل تيم دسته سومي نفتون شکست خورد.
تيم فوتبال استقلال عصر امروز از ساعت 15 و 30 دقيقه در ديداري دوستانه مقابل تيم دسته سومي نفتون قرار گرفت که در پايان آبي‌پوشان با نتيجه 2 بر يک شکست خوردند.

به گزارش فارس، شاگردان قلعه‌نويي با ترکيب اوليه سيدمهدي رحمتي، حنيف‌ عمران‌زاده، ميثم جودکي، احسان پيرهادي، مهران قاسمي، گوران لاوره، سياوش اکبرپور، پژمان نوري، عليرضا نيکبخت واحدي، مهدي نظري و آرش برهاني وارد ميدان شدند.

حريف آبي‌پوشان فراتر از حد انتظار ظاهر شد و توانست در دقايق ابتدايي توسط فريد همرنگ در دقيقه 5 به گل دست يابد. در ادامه بازيکنان استقلال روي دروازه حريف فشار آوردند و موقعيت‌هايي را خلق کردند که مهدي نظري در يک ريباند توانست گل تساوي‌بخش آبي‌پوشان را به ثمر برساند. استقلالي‌ها در اواخر نيمه اول صاحب ضربه پنالتي شدند که آرش برهاني در دقيقه 43 اين توپ را به دستان دروازه‌بان کوبيد و موقعيت را از دست داد.

در نيمه دوم بازيکنان استقلال توپ و ميدان را در اختيار داشتند و موقعيت‌هاي زيادي را روي دروازه حريف خلق کردند اما با بي دقتي بازيکنان اين فرصت‌ها از دست رفت تا تيم حريف توسط مسعود بهرام‌پور به گل دوم دست يافت.

*داود حقي در نيمه دوم به جاي گوران لاوره به ميدان رفت. لاوره پس از تعويض نظاره‌گر بازي بود.

* در جريان نيمه دوم دو صحنه مشکوک به پنالتي در محوطه جريمه نفتون اتفاق افتاد که داور پنالتي اعلام نکرد و تماشاگران حاضر شعار قهرماني قهرماني سر دادند.

* حنيف عمران‌زاده پس از تعويض در کنار زمين با پسر پژمان نوري شوخي مي‌کرد تا جايي که گريه پسر نوري را درآورد!

*دروازه بان تيم حريف به قدري داد و بيداد مي‌کرد سيروس دين محمدي به وي گفت اين قدر داد نزن.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها