کد خبر: ۱۷۴۰۲
زمان انتشار: ۱۸:۲۷     ۲۰ مرداد ۱۳۹۰

سايت معلق ميان توقيف و خبرسازي از اينكه نماينده اتحاديه انجمن‌هاي اسلامي دانشجويان مستقل به‌طور صريح نظرات اين تشكل دانشجويي در مورد ساكتين فتنه و خواص مردود را بيان كرد و با تكبيرهاي پي در پي دانشجويان مواجه شد، اظهار عصبانيت كرد.

به گزارش رجانيوز، اين سايت همچنين در ادعايي با عنوان "سوءاستفاده یك محفل سیاسی از افطار دانشجویان با رهبری؟!" كه در واقع توهين به اين تشكل دانشجويي است، مدعي شده كه يك محفل سياسي از اين تشكل سوء استفاده كرده و تندروها قصد دارند ميانه‌روهايي مانند لاريجاني و قاليباف را از تركيب اصولگرايان بيرون كنند!

اين سايت نوشت: «اظهارات یكی از دانشجویان كه دبیر سیاسی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های كشور معرفی شده، در دیدار دانشجویان با رهبر انقلاب شائبه سوءاستفاده یك محفل سیاسی از افطار دانشجویان با رهبری را به وجود آورده است.

در حالی كه در آستانه انتخابات و همزمان با تعامل اصولگرایان زیر نظر آیت الله مهدوی كنی، برخی طیفهای تندرو كمر به بیرون كردن طیفهای معتدل نظیر لاریجانی و قالیباف بسته اند، فرد مذكور شب گذشته در حضور رهبر انقلاب گفت:

یقیناً نحوه‌ مواجهه خواص و نخبگان سیاسی با وقایعِ گوناگون، من‌جمله فتنه‌ سال 88 معیاری اساسی برای انتخاب مردم خواهد بود. برخی افراد كه در ایام فتنه‌ با وجود روشنگری‌های مداوم و مكرر حضرتعالی با سكوت معنادار خود مهر تأییدی بر دشمنی‌ها و فتنه‌گری‌ها كوبیدند، با چه رویی و به چه قصدی امروز دم از اصول‌گرایی می‌زنند؟ آیا ریاست محترم مجلس جناب آقای لاریجانی كه تنها یك روز پس از خطبه‌ فصل‌الخطاب شما در 29 خرداد 88 هنوز بر آتش تردید در صحت انتخابات می‌دمید، فراموش كرده كه ملت شاهد و ناظر رفتار و عملكرد اویــَند؟

یا شاید برخی افراد كه حتی هنوز حماسه‌ نهم دی‌ماه را باور ندارند از یاد برده‌اند كه این مردم و رهبری عزیز بودند كه كشتی انقلاب را از امواج هولناك فتنه‌ 88 عبور دادند و نقشِ این خواص تنها نظاره‌ معركه‌ نبرد بود و منتظرِ نتیجه ماندن.

امروز ما نگرانیم كه در ساختارهای حزبی و تشكیلاتی كه بعضاً سابقه‌ تاریخی مطلوبی نیز نزد ملت ندارند، عناوینی چون "چند به علاوه چند " مساوی قربانی كردن آرمان‏ها و ارزش‌ها در مسلخ محافظه ‏كاری‏های سیاسی شود كه می‌دانیم "محافظه‌كاری قتل‌گاه انقلاب است. "

 فضای شكل گرفته تحت عناوین مذكور موجب دغدغه و نگرانی ما نسبت به آینده‌ جبهه‏ نیروهای انقلاب شده است و بیم آن می‌رود كه در این مسیر برخی افراد گفتمان اصول‏گرایی را به دكان اصول‏گرایی تبدیل كنند. متأسفانه امروز شاهدیم علیرغم آنكه حضرت‌عالی سران قوا و صاحبان مناسب را از حضور و دخالت در انتخابات نهی فرموده‌اید، ریاست مجلس آقای لاریجانی و شهردار تهران آقای قالیباف اقدام به معرفی نماینده در تشكل‌های انتخاباتی كرده‌اند و حضور خود را مایه تقویت گفتمان اصول‌گرایی می‌دانند.»

عصبانيت اين سايت و ظاهر شدن در نقش وكيل مدافع ساز و كار بدون منطق سهم ويژه براي آقايان لاريجاني و قاليباف در حالي است كه شب گذشته پس از بيان اين اظهارات، دانشجويان حاضر در جلسه با تكبيرهاي پي در پي خود سخنان نماينده انجمن‌هاي اسلامي مستقل را تأييد كردند و رهبر معظم انقلاب نيز در بيانات خود تعريض منفي به اين موارد نداشتند.

بر اين اساس، احتمالاً سايت معلق ميان توقيف و خبرسازي مجموعه دانشجويان حاضر در جلسه را متأثر از طيف‌هاي سياسي مي‌داند و خود را كاملاً‌ مستقل!

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها