کد خبر: ۱۷۳۹۸۰
زمان انتشار: ۱۸:۵۷     ۲۲ مهر ۱۳۹۲
سرمربی تیم ملی ایران می‌گوید اردوی این تیم در آلمان "تا حدودی" تیمش را به خودباوری رسانده است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، علی دوستی مهر در حاشیه آخرین تمرین تیم ملی نوجوانان ایران اعزامی به جام جهانی امارات، ابتدا با بیان این که خبرنگاران و اصحاب رسانه توجه بسیاری به تیم داشتند، اظهار کرد: جا دارد از ارباب جراید که با حضورشان باعث دلگرمی ما شدند تشکر کنم. ان‌شاءالله بازیکنان هم با تلاشی که انجام می‌دهند و دوندگی‌هایشان جبران کنند.

وی ادامه داد: اردوی خوبی در آلمان داشتیم و پنج بازی با تیم‌های بزرگ انجام دادیم. این بازی‌ها تا حدودی ما به خود باوری رساند و نقاط ضعفمان مشخص شد تا بعد از این اردو آنها را در تهران برطرف کنیم.

سرمربی تیم ملی نوجوانان همچنین درباره حذف شش بازیکن تیم ملی، توضیح داد: ما 60 بازیکن داشتیم و پیش‌بینی مصدومیت و یا بیماری را می‌کردیم به همین دلیل به جای این شش بازیکن جایگزین آوردیم. این شش نفر هم هفت سالی است که تا رده زیر 17 سال کار کرده‌اند، اما AFC نامه‌ای به ما ارسال کرد و گفت که بازیکنان باید ایکس ری شوند. این شش نفر هم لب مرز بودند و ما برای این که مشکلی در این زمینه پیش نیاید و آبرویمان حفظ شود این بازیکنان را حذف کردیم.

دوستی‌مهر ادامه داد: واقعا تیم سالمی داریم. ما همیشه سالم زندگی کرده‌ایم و از زمانی که خودمان را شناختیم سالم بودیم. اگر قهرمان شویم اما بازیکن صغر سنی داشته باشیم به دلمان نمی‌نشیند. اگر عمر فوتبالی بازیکن کوتاه شود ما زیر آفتاب خودمان را اذیت کرده‌ایم. با این وجود تمام تلاشمان این است تا بهتر از دوره‌ی قبل جام جهانی باشیم. صعود به جمع چهار تیم دور از دسترس نیست. ما جوانان باغیرتی داریم و مردم ایران همیشه کار سخت انجام داده‌اند. ما با تیم‌های بزرگی هم‌گروهیم اما از دقیقه یک حمله می‌کنیم. آرژانتین یا هر تیم دیگری هم فرقی ندارد. ما حمله می‌کنیم.

سرمربی تیم ملی نوجوانان هم‌چنین درباره‌ی حضور مهدی مهدوی‌کیا خاطرنشان کرد: مهدی از 11-10 سالگی کنار ما بوده و تا روزی هم که نفس می‌کشیم کنار ما خواهد بود. ما حالا حالاها با هم کار داریم. باید آستین‌ها را بالا بزنیم و برای فوتبال پایه کار کنیم. من با تجربه‌ای که دارم و مهدی مهدوی‌کیا هم با سابقه‌ای که دارد برای این تیم زحمت می‌کشیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها