کد خبر: ۱۷۳۸۸۷
زمان انتشار: ۱۲:۱۸     ۲۲ مهر ۱۳۹۲
مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز گفت: برخی رسانه‌های تازه به دوران رسیده که با گذاشتن چند کامپیوتر فکر کردند سایت دارند، برای ما حاشیه درست کردند.

598، حمید زینی‌زاده در مورد شرایط تراکتورسازی گفت: خدا را شکر وضعیت ما خوب است و بازیکنان شرایط خوبی دارند.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود در تمرین روز گذشته تراکتورسازی درگیری بین خبرنگاران به وجود آمده و قرار شده رسانه‌ها در تمرین حضور نداشته باشند، عنوان داشت: تا اطلاع ثانوی و بعد از دیدار مقابل فولاد خوزستان از بازیکنان خواستیم مصاحبه نکنند و تمرکز خود را روی بازی‌ها بگذارند. هیچ مشکلی در تمرین ما وجود نداشته است و تنها برای دوری از حاشیه تصمیم گرفتیم تمرینات پشت در بسته باشد، به هر حال برخی روزنامه‌ها تیترهایی می‌زنند و مطالبی را بیان می‌کنند اما این موضوع چندان واقعیت ندارد.

زینی‌زاده در مورد اینکه محمدحسین جعفری مدیرعامل سابق تراکتورسازی به تصمیم او در مورد ممنوع‌المصاحبه کردن بازیکنان انتقاد کرده است، خاطر نشان کرد: نمی‌دانم این موضوع چه ربطی به مدیران سابق تراکتورسازی دارد، این تشخیص مدیریت است مگر ما به شورای شهر نظر می‌دهیم که چه کاری انجام دهد؟ ما تصمیم گرفتیم که بازیکنان برای دوری از حاشیه مصاحبه نکنند و این مسئله با مشورت جلالی بوده است. نمی‌خواستیم تمرکز بازیکنان بر هم بخورد به همین خاطر این تصمیم را گرفتیم تا فعلا کسی مصاحبه انجام ندهد. ما کمتر صحبت کنیم کمتر حاشیه ایجاد می شود و می توانیم در عمل بهتر باشیم.

مدیرعامل تراکتورسازی در پاسخ به این سؤال که آیا جواد کاظمیان، مهدی کریمیان، میثم بائو در لیست مازاد تراکتورسازی قرار گرفته‌اند، اظهار داشت: ما اصلا لیست مازادی اعلام نکردیم. برخی رسانه‌های تازه به دوران رسیده که چند کامپیوتر گذاشتند و اسم خود را سایت گذاشتند این حواشی را مطرح کردند. آنها دنبال مطرح کردن خود هستند و این مطالب را عنوان می‌کنند حتی در تمرین دیروز خود بازیکنان به خبرنگار این سایت اعلام کردند این موضوع را از کجا در آورده است این چه چیزی است که منتشر شده است ما از بخش حقوقی خود خواستیم به دلیل نشر اکاذیب پیگیر این مسئله شوند.

وی تأکید کرد: هر لیست مازاد و خریدی از سوی مجید جلالی به ما اعلام می‌شود، قرار شده ایشان با بررسی‌هایی که می‌کند در نیم‌فصل این مسئله را به ما اعلام کند و اگر بتوانیم بازیکنان مورد نیاز را جذب خواهیم کرد.

زینی‌زاده در مورد اینکه آیا جدایی مارکو قطعی شده است، گفت: رفتن این بازیکن قطعی است، او نتوانست برای تیم ما مفید واقع شود و انشاء‌الله پس از تسویه حساب از تیم جدا خواهد شد.

وی در مورد اینکه آیا درخواستی از پرسپولیس مبنی بر جذب مهدی کریمیان رسیده است، اظهار داشت: هیچ درخواستی در این ارتباط به ما نشده است.

مدیرعامل تراکتورسازی در مورد اینکه آیا باشگاه استقلال خواهان جذب فرشید طالبی است، اظهار داشت: اینها گمانه‌زنی رسانه‌ها است، هیچ درخواست کتبی و شفاهی از سوی باشگاه استقلال برای این انتقال انجام نشده و اصلا چنین موضوعی مطرح نیست.

مدیرعامل تراکتورسازی در پاسخ به این سؤال که چرا اینقدر اطراف تیمش حاشیه وجود دارد و چنین صحبت‌هایی در مورد بازیکنان تراکتورسازی مطرح می‌شود، یادآور شد: ما رقیب بسیاری از تیم‌ها هستیم، قطعا این رقبا رسانه دارند و اگر رسانه ها را نگاه کنید متوجه می‌شوید که کدام رسانه‌ها برای کدام رقبا هستند، این ها تلاش می کند حاشیه درست کنند و از لحاظ روحی روانی می خواهند تیم را دچار مشکل کنند. مدیران، کادرفنی،‌ بازیکنان و هواداران ما باید هوشیار باشند و به راحتی اسیر حواشی و این مسائل نشوند.

زینی‌زاده در مورد اینکه شایعه شده انصاری‌فرد قرار است از تراکتورسازی جدا شود و آنها پیشنهاد دادند 400 میلیون تومان روی قرارداد او بگذارند، عنوان کرد: این هم از شایعاتی است که در مورد تیممان مطرح شده است، کریم انصاری‌فرد با ما قرارداد یک ساله دارد، او به تبریز علاقمند است و می‌خواهد کارش را ادامه دهد.

وی در مورد اینکه آیا بازیکن سنگالی در تمرینات تراکتورسازی از سوی کادر فنی تأیید نشد، اظهار داشت: کادر فنی هنوز چیزی را به صورت رسمی به ما اعلام نکرده است. این بازیکن همچنان در تمرینات حضور دارد. ما منتظر نقل و انتقالات نیم فصل برخی کشورها هستیم تا در آن زمان بازیکنان بیشتری آزاد شوند و آنها را بتوانیم به عضویت تراکتورسازی درآوریم.

فارس

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها