کد خبر: ۱۷۳۷۹۴
زمان انتشار: ۰۸:۵۶     ۲۲ مهر ۱۳۹۲
این اقدام که از مردم میخواهد که در مدح چهره های سیاسی مدیحه و شعر سرایی داشته باشند؛ بیش از آنکه با رویکرد مسئولین در جمهوری اسلامی سازگاری داشته باشد؛ یادآور کشورهای سلطنتی و پادشاهان است.
به گزارش 598 به نقل از نیمروز پس از انتخاب حسن روحانی به عنوان رئیس جمهور سایت های خبری بسیاری در کمتر از چند روز تاسیس شدند تا به مدح و ستایش دولت جدید بپردازند.

در آخرین اقدام یکی از سایت های حامی روحانی اقدام به راه اندازی طرح «طرح جشن تا جشن؛ از تولد خاتمی تا تولد روحانی!» نموده است که شما در این مسابقه شما در فرصت سی روزه میان تولد خاتمی و روحانی فرصت دارید تا با ارسال عکس های دیده نشده از روحانی و دل نوشته های عاطفی برای سیدمحمدخاتمی! سفر مجانی کیش و سکه های طلا جایزه بگیرید!

سایت تدبیر 24 در توضیح این اقدام خود نوشت: «همزمان با 21 مهر ماه سالروز تولد سید محمد خاتمی رئیس جمهور دوست داشتنی دولت اصلاحات و در آستانه 21 آبان ماه سالروز تولد دکتر حسن روحانی رئیس جمهور محبوب و پرتلاش دولت یازدهم پایگاه خبری تحلیلی تدبیر24 اقدام به برگزاری طرح جشن تا جشن به مناسبت سالروز تولد این دو رئیس جمهور به مدت یک ماه می نماید .»

شما در این طرح اگر تصویر منتشر نشده از حسن روحانی برای این سایت ارسال کنید سکه طلا هدیه خواهید گرفت و اگر دلنوشته خود را همزمان با سالروز تولد دو رئیس جمهور محبوب اسبق و فعلی در قالب متن کوتاه ، پیامک ، قطعه ادبی و یا نامه ارسال کنید به تور تفریحی جزیره کیش خواهید رفت!

این اقدام که از مردم میخواهد که در مدح چهره های سیاسی مدیحه و شعر سرایی داشته باشند؛ بیش از آنکه با رویکرد مسئولین در جمهوری اسلامی سازگاری داشته باشد؛ یادآور کشورهای سلطنتی و پادشاهان است که از مسئولین دولتی انتظار می رود که واکنش صریح و قاطعی نسبت به این اقدامات چابلوسانه از خود نشان دهند تا این اقدامات به پای دولت نوشته نشود و در آینده شاهد تکرار چنین اقداماتی از سوی فرصت طلبان نباشیم.

این طرح در حالی از سوی این سایت مطرح می شود که چندی پیش یکی از نهادها که قصد برگزاری مراسم تولد برای رهبری انقلاب داشت با تذکر نهاد های مسئول مواجه شد و مجبور شد تا از رهبری و مردم شریف عذرخواهی کند. به نظر می رسد که دولتمران نیز برای در امان ماندن از این دوستان فرصت طلب بهتر از مشی رهبری را در پیش گرفته و از چنین اقداماتی جلوگیری کنند.
 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها