کد خبر: ۱۷۳۷۶
زمان انتشار: ۱۶:۱۴     ۲۰ مرداد ۱۳۹۰
رکوردگیری تیم ملی وزنه برداری با خط خوردن مرتضی رضاییان ، میلاد رستگار و بهادر مولایی و همین طور جابه جایی رکوردهای جهانی حسین رضازاده توسط بهداد سلیمی به پایان رسید.

به گزارش 598 به نقل از مهر، در روزی که محل تمرین تیم ملی وزنه برداری در زنجان میهانان ویژه ای چون بیژن ذوالفقارنسب، حسین رضازاده، داراب ریاحی و برخی از مسئولان ورزشی استان را به خود می دید ملی پوشان وزنه برداری سنگ تمام گذاشتند و اکثر آنها با مهار وزنه هایی که تا قبل از آن موفق به مهارش نشده بودند تحسین حاضران در سالن را برانگیختند.

در این میان ستاره بی چون و چرای رکوردگیری تیم ملی، بهداد سلیمی، قوی ترین مرد جهان بود که در حضور حسین رضازاده رکوردهای یکضرب و مجموع این قهرمان سابق وزنه برداری را جا به جا کرد.

  سلیمی در حرکت یک ضرب وزنه 215 کیلوگرم را بالای سر برد تا برای چندمین بار حدنصابی بالاتر از رکورد یکضرب فوق سنگین دنیا را به نام خود ثبت کرده باشد. با این حال اوج هنرنمایی سلیمی در حرکت دوضرب بود، جایی که او برای اولین بار پشت وزنه با ارزش 260 کیلوگرم قرار گرفت و با موفقیت آن را بالای سر برد. با مهار این وزنه سالن غرق در هیاهو و تشویق شد و حسین رضازاده همچون کورش باقری و ملی پوشان حاضر در اردو با در آغوش کشیدن سلیمی این موفقیت را به این وزنه بردار تبریک گفتند.

سلیمی در حالی حد نصاب مجموع 475 کیلوگرم را در رکوردگیری تیم ملی به نام خود ثبت کرد که در اردوی زنجان با مشکلاتی از جمله عفونت لثه، خونریزی بینی و مصدومیت آرنج دست چپ دست به گریبان بود و به گفته باقری آنطور که باید نتوانست برنامه های مورد نظر کادر فنی را اجرا کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها