کد خبر: ۱۷۳۷۰۱
زمان انتشار: ۲۲:۲۷     ۲۱ مهر ۱۳۹۲
مديرعامل باشگاه پرسپوليس گفت: باور کنيد تا به امروز اين را ديگر نديده بودم که برخي پرسپوليسي‌هاي سابق براي کمک به تيم خود سنگ‌اندازي کنند.
محمد رويانيان در خصوص برخي اخبار درباره حضور ايمون زايد در پرسپوليس گفت: فعلاً در اين باره خبري نيست اگر موضوعي بود آن را به اطلاع هواداران خواهيم رساند.

به گزارش فارس ، وي افزود:‌ جا دارد به نوبه خودم باز هم صعود مقتدرانه جوانان خوب کشورمان را به مرحله نهايي مسابقات قهرماني آسيا تبريک بگويم و اميدوارم از اين تيم در آينده حمايت‌هاي بيشتري شود تا فوتبال ما و پشتوانه‌هاي تيم ملي در آينده استحکام بيشتري داشته باشند. هر کدام از اين جوانان مايه افتخار هستند.

رويانيان با انتقاد از برخي پيشکسوتان به دليل سنگ‌اندازي براي کمک به پرسپوليس گفت: هميشه به پيشکسوتان احترام گذاشته‌ام و احترام آنها بر من واجب است اما از برخي از آنها گلايه دارم آنها در برخي مواقع بي‌جهت دخالت مي‌کنند و کارهايي را انجام مي‌دهند که تا الآن نديده بودم.

وي افزود: برخي‌ها که مي‌خواهند به پرسپوليس کمک کنند متوجه مي شوم جاي پاي افرادي در آنجا است که سنگ‌اندازي مي‌کنند و براي کمک مالي به پرسپوليس کاري مي‌کنند که طرف مخالف شود.

رويانيان ادامه داد: روي هم رفته نمي‌گذارند به پرسپوليس کمک شود. باز هم مي‌گويم شايد خيلي‌چيزها در فوتبال ديده بودم اما اين را نديده بودم که ديگران بخواهند به پرسپوليس کمک‌هاي مالي کنند اما برخي‌ها که خودشان پرسپوليسي بودند دخالت کنند و جلوي اين کار را بگيرند. واقعاً تعجب مي‌کنم.

رويانيان خاطر نشان کرد: نمي‌خواهم موضوع باز شود و اصلاً دوست ندارم اسمي از کسي ببرم و آرزو مي‌کنم انشالله مجبور نشوم اسمي از کسي ببرم که خداي‌ناکرده مسئله‌اي پيش بيايد. اگر کسي مي‌خواهد به پرسپوليس کمک کند و يا خيري که دنبال اين کار است پولش به جيب من يا کسي ديگر نمي‌رود و به نفع پرسپوليس و موفقيت تيم است. واقعاً تعجب مي‌کنم اما انشالله همه چيز ختم به خير شود.

مديرعامل قرمزپوشان در مورد بازي ايران و تايلند نيز گفت: افتخار ما اين است که هشت ملي‌پوش خوب و آماده را در تيم ملي داريم البته پولادي نيز کم‌کم به شرايط ايده‌آل مي‌رسد. به نظر من وظيفه هر هواداري است که روز سه‌شنبه از ايران و تيم کي‌روش حمايت کند تا انشالله تيم ملي بتواند با يک بازي خوب و منطقي به سه امتياز بازي براي رسيدن به جام ملت‌ها برسد.

وي تصريح کرد: هر بازي سختي خاص خودش را دارد اما هميشه ثابت شده هر وقت ورزشگاه آزادي مملو از جمعيت بوده قطعاً تيم ملي ما راحت‌تر به هدف خود رسيده و تيم‌ها مجذوب هواداران پرشمار ايراني و نفس‌هاي گرمشان بودند. پس قرار ما روز سه‌شنبه ورزشگاه آزادي البته به نظرم هواداران پرسپوليس با توجه به عشق و علاقه‌اي که به ميهن دارند قطعاً اين موضوع را از قبل درک کرده‌اند و سه‌شنبه نيز حمايت از تيم ملي ايران را فراموش نخواهند کرد و مثل هميشه آرزويمان سربلندي و موفقيت تيم ملي است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها