کد خبر: ۱۷۳۶۹۰
زمان انتشار: ۲۲:۱۴     ۲۱ مهر ۱۳۹۲
په په رينا، دروازه بان ناپولي، معتقد است که گونسالو ايگواين، مهاجم تيمش، مي تواند همان تاثيري را در اين تيم داشته باشد که ديه گو مارادونا دو دهه قبل داشت.
شماره 10 اسطوره اي آرژانتني ها بين سال هاي 1984 تا 1991 براي ناپولي بازي کرد و در اين مدت دو قهرماني در سري آ و يک قهرماني در جام يوفا براي اين باشگاه به ارمغان آورد.

ايگواين که در اين تابستان از رئال مادريد به ناپولي پيوست، اعلام کرده که مي خواهد خاطره هموطنش را در اين باشگاه زنده کند و رينا معتقد است که او توانايي چنين کاري را دارد.

به گزارش گل، او به نشريه مارکا گفت:" شما مي توانيد در ناپل فوتبال را نفس بکشيد. فوتبال براي ناپلي ها مثل يک مذهب است. و البته خداي اين مذهب هم مارادوناست و براي سال ها باقي خواهد ماند. در هر رستوراني در ناپل، مي توانيد يابودهايي از او ببينيد؛ از پيراهن تا عکس.

اميدوارم اين اتفاق براي ايگواين هم رخ بدهد. او همين حالا هم يک الگوست."

رينا هم که در همين تابستان از ليورپول به طور فرضي به ناپولي پيوست، مي خواهد با اين تيم قهرماني در سري آ را جشن بگيرد اما مي داند که با وجود مدعياني مانند رم و يوونتوس کار دشواري دارند.

" هدف ما در اين فصل قهرماني در سري آ است. يوونتوس مدافع عنوان قهرماني است و به حضور در چمپيونزليگ عادت دارند. در حالي که رم هم خيلي خوب کار کرده است. ضمن اين که در جام ديگري حضور ندارند.

نمي دانم اگر قهرمان شويم، چه اتفاقي در اين شهر رخ مي دهد. مردم اينجا خيلي شبيه مردم اسپانيا هستند. آنها از نظر شور و اشتياق هيچ کم ندارند. زندگي در ناپل فوق العاده است."

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها