کد خبر: ۱۷۳۶۵۷
زمان انتشار: ۱۹:۵۶     ۲۱ مهر ۱۳۹۲
سايت گل - مهدي دغاغله، بازیکن ملوان به دليل نزاع خيابانى بازداشت شد.
وى روز گذشته در يک مراسم عروسي در تالار دريا شهر بندرانزلي شرکت کرده بود که در هنگام خروج از مراسم ، به همراه برادر خود و يکي ديگر از بازيکنان ملوان با ميزبان ميهمانى عروسي با چاقو درگير شد و در هنگام خروج از تالار با چند اتومبيلي که در آنجا پارک بودند تصادف كرد.
گفتني است دغاغله، بازيکن غير بومي ملوان بوده که سابقه حضور درتيم ملي بزرگسالان و اميد ايران را نيز دارا مي باشد و  دو فصل گذشته هم بعنوان سرباز در تيم فوتبال ملوان حضور داشت. پس از اين درگيرى به علت شكايت ميزبان ، دغاغله توسط نيروى انتظامى شهرستان انزلى بازداشت شد و يك روز را در بازداشتگاه به سر برد.
در همين خصوص مسوول فرهنگي باشگاه ملوان ضمن تاييد اين خبر، گفت: با توجه به بد اخلاقي و بي فرهنگي و حرکت غير اخلاقي و غير ارزشي اين بازيکن و به دليل جريحه دار نمودن افکار عمومي و همچنين خدشه وارد کردن به اعتبار فرهنگي باشگاه ملوان، اين بازيکن به کميته انضباطي فرا خوانده شد. گفتني است جلسه کميته انضباطي باشگاه ملوان، ساعت 14:00 امروز(يکشنبه)  با حضور دو تن از اعضاي اين کميته در خصوص تخلفات گزارش شده بازيکنان ملوان در محل باشگاه برگزار شد. در اين جلسه، پس از تفهيم اتهامات وارده به اين دو بازيکن، پاسخ آنها مکتوب و دفاعيه شان نيز در اين جلسه مکتوب و گزارش گرديد.
 به گزارش سايت رسمي باشگاه ملوان بندرانزلي، بازيکن ملوان در اين جلسه با بيان اين که هر چه در اين فوتبال دارم از ملوان است، ادامه داد: رفقاي من در بندرانزلي بيشتر از اهواز هستند و بنده هيچ توهيني به مردم فهيم بندرانزلي نکرده و هرگز اين جسارت را روا نخواهم داشت. اغلب مواردي که مطرح شد را تکذيب مي کنم. بنده فقط به عنوان دفاع از خودم، محل درگيري را ترک نمودم که در حين آن ماشين من به يک پژوي 206 برخورد کرد که البته اعتراف مي کنم اين حرکات نيز نبايد انجام مي شد. من بايد بيشتر مراقب حرکات خود باشم. خود را عضو کوچکي از باشگاه بزرگ ملوان و مردم بزرگوار انزلي مي دانم. در همين جا از مردم انزلي و هواداران ملوان بابت بروز اين مشکل عذر خواهي مي کنم.
مسوول فرهنگي باشگاه ملوان در خصوص جلسه برگزار شده، اظهار داشت:درجلسه امروزهردوبازیکن اعلام کرده اند پشیمان اند .
به گفته وی باشگاه ملوان ضمن برگزاري جلسات فرهنگي با هر دو طرف اين قضيه و همچنين با توجه به شناختي که از طرف درگيري اين بازيکن که از افراد باشخصيت اين شهر مي باشد و همچنين به جهت جلوگيري از حاشيه جديد براي باشگاه و آرامش قوي سپيد؛ اين مشکلات را در درون خانواده خود حل خواهد نمود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها