کد خبر: ۱۷۳۶۴
زمان انتشار: ۱۳:۲۰     ۲۰ مرداد ۱۳۹۰
تبعه پاكستاني در جريان‌ آشوب‌هاي جاري در شهر بيرمنگهام انگليس كشته شدند.
به گزارش 598 به نقل از خبرنگار خبرگزاري فارس در اسلام‌آباد، منابع دولتي پاكستان روز چهارشنبه از كشته شدن 3 تبعه پاكستاني در جريان آشوب‌هاي انگليس در شهر بيرمنگهام خبر دادند كه توسط يك خودرو زير گرفته شدند.

گزارشات رسانه‌اي حاكيست كه اين حادثه زماني اتفاق افتاد كه اين افراد در تلاش براي محافظت از محله خود در برابر آشوب‌گران بوده‌اند.

به گزارش پليس بيرمنگهام، اين 3 نفر در حالي كه سعي داشتند از اموال و فروشگاه‌هاي خود در برابر آشوب‌گران محافظت كنند، كشته شدند.

يكي از دوستان اين افراد به "بي بي سي " گفت كه اين 3 نفر پس از شركت در مراسم رمضان در يك مسجد، با آشوبگران درگير شده و توسط يك خودرو زير گرفته شدند.

به گفته وي، اين يك جنايت در كمال "خونسردي و بي‌رحمي " انجام شده است.

دو نفر از اين افراد به نام‌هاي "هارون حسين "، 32 ساله و "شهزاد حسين " 30 ساله كه با هم برادر بودند در دم جان باختند و نفر سوم نيز كه جواني 22 ساله بود بر اثر شدت جراحات وارده در بيمارستان جان باخت.

"ديويد كامرون " نخست ‌وزير بريتانيا ضمن ابراز تأسف از حادثه پيش آمده گفته است كه پليس در حال پيگيري موضوع بوده و قاتلان به زودي دستگير خواهند شد.

با اين حال سفارت پاكستان در لندن ضمن ابراز نگراني از حادثه پيش‌آمده از جامعه پاكستاني خواست تا با پليس انگليس براي حفظ نظم همكاري كنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها