کد خبر: ۱۷۳۵۴۶
زمان انتشار: ۱۱:۵۸     ۲۱ مهر ۱۳۹۲
جی‌لوید ساموئل باز هم در تمرین تیم فوتبال استقلال شرکت نکرد.

598؛ تیم استقلال که بعد از دو روز استراحت صبح امروز در زمین گلف مجموعه ورزشی انقلاب تمرین کرده بود از ساعت 16 امروز برنامه‌های تاکتیکی خود را در کمپ مرحوم حجاز ادامه داد. احمد جمشیدیان که مشخص نیست به چه دلیل زیر نظر کادر پزشکی تمرین می‌کند در تمرین امروز آبی‌پوشان حاضر نبود ضمن آنکه جی لوید ساموئل باز هم در تمرین آبی‌پوشان شرکت نکرد. نکته قابل توجه اینجاست که میرشاد ماجدی روز گذشته اعلام کرد ساموئل قهر نکرده و از شنبه در تمرینات حاضر می‌شود اما امروز باز هم شاهد عدم حضور این بازیکن در تمرینات بودیم. البته علی امیری معاون باشگاه استقلال اعلام کرده این بازیکن یکشنبه به تهران باز می گردد. سرمربی تیم استقلال در گفتگویی اعلام کرده بود که این بازیکن به خاطر مشکلات مالی فعلاً در تمرینات شرکت نمی‌کند.

 

* عبدالجلیل گل‌چشمه مهاجم گل‌زن و سابق ابومسلم خراسانی که زمانی با علیرضا نیکبخت واحدی در تیم مشهدی همبازی بود امروز در تمرین استقلال شرکت کرد. وی که در گوشه‌ای از زمین کارهای تاکتیکی را نظاره می‌کرد مورد استقبال حمید بابازاده سیروس دین‌محمدی و علیرضا نیکبخت واحدی قرار گرفت. گل‌چشمه در زمان سرمربیگری مرحوم حجازی با یک ضربه سر شیرجه‌وار دروازه محمدعلی یحیوی را باز کرد و از آن پس به عنوان گربه سیاه استقلال لقب گرفته بود. در آن مسابقه نیکبخت واحدی در ابومسلم بازی می‌کرد و در پایان با نتیجه دو بر یک به سود نماینده مشهد به پایان رسید.

 

* جواد زرینچه و مهدی فنونی‌زاده دیگر مهیمانان تمرین امروز هستند. ضمن آنکه دین‌محمدی هم در تمرین حضور داشت.

 

* فرهاد مجیدی و گوران لاوره بازیکنانی بودند که قبل از آغاز تمرین با یکدیگر صحبت کردند.

 

* امیر میربزرگی هافبک فصل گذشته پیکان در تمرین امروز آبی‌پوشان حضور داشت، وی به همراه داود حقی که از روزهای پیش به جمع استقلالی‌ها در تمرین اضافه شده بود در کارهای گروهی شرکت کرد.

 

* میرشاد ماجدی به دلیل دعوت کرمانی‌ها برای تماشای بازی تیم ملی جوانان راهی کرمان شد.

 

* تمرین امروز در حضور قلعه‌نویی و با سوت مجید صالح آغاز شد بازیکنان در ابتدا به کارهای هوازی پرداخته و سپس در قالب گروه‌های دو و سه نفره کار ترکیبی انجام دادند. مرحله آخر تمرین که با تذکرهای مربی استقلال همراه بود به کار دفاع و حمله در دو گروه آبی و نارانجی و در یک سوم زمین صورت گرفت. در این آیتم قلعه‌نویی از روی نیمکت بلند شده و تنها نظاره‌گر بود.

 

* حدود 50 نفر از طرفداران استقلال در سکوت کامل کارهای تاکتیکی را نظاره کردند.

 

* تمرینات تیم استقلال فردا مجدداً در دو نوبت صبح و عصر دنبال خواهد شد. آبی‌پوشان روز دوشنبه دیداری تدارکاتی را برگزار خواهند کرد.

فارس

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها