کد خبر: ۱۷۳۴۹۱
زمان انتشار: ۱۱:۰۰     ۲۱ مهر ۱۳۹۲
پيشنهاد مجدد پرسپوليس هم مثل اينكه به مذاق ذوب‌آهني‌ها خوش نيامده و دوباره جواب رد به پرسپوليسي‌ها دادند.

598؛ از روزي كه محمد رويانيان پا به پرسپوليس گذاشت يك ارتباط خوب بين اين تيم و ذوب‌آهن اصفهان به وجود آمد. بگذريم از دلايل اين ارتباط خوب و اينكه چطور يك تيم پايتخت‌نشين با ذوب‌آهن اصفهان اينقدر ارتباط خوبي دارد اما با ديگر تيم اصفهاني دقيقاً برعكس عمل مي‌شود و بازي‌هاي سپاهان و پرسپوليس هميشه با حاشيه‌هاي زيادي همراه بوده است.

 

‌در فصل نقل و انتقالات ليگ سيزدهم هم اين ارتباط خوب تيم ذوب‌آهن و پرسپوليس ادامه داشت و همين امر به نوعي با پيوستن پيام صادقيان به پرسپوليس نيز مثل سال قبل، مطرح شد تا جايي كه ميانه خوب اين دو تيم، اين موضوع را خيلي جدي نشان مي‌داد و عنوان مي‌شد كه قاسم حدادي‌فر بعد از مدت‌ها كش و قوس بالاخره قرمزپوش خواهد شد اما اين اتفاق رخ نداد و حدادي‌فر همچنان به كارش در ذوب‌آهن ادامه داد.

 

البته با وجود اينكه بازي‌ها شروع شده بود، باز هم حرف‌هايي در اين باره شنيده مي‌شد و گمانه‌زني‌هايي وجود داشت كه اين بازيكن ملي‌پوش به سرخ‌پوشان ملحق خواهد شد كه البته اين اتفاق تا هفته دوازهم رخ نداد. بعد از تعطيلي ليگ برتر به جهت اردوي تيم ملي و بازي با تايلند، اين فرصت براي همه تيم‌ها به وجود آمد كه با انجام ديدارهاي تداركاتي و دوستانه خود را براي هفته سيزدهم آماده نگه دارند.

 

پرسپوليسي‌ها هم مثل روال گذشته، ترجيح دادند با ذوب‌آهن اصفهان كه حالا سعيد آذري را به‌عنوان مديرعامل دارد، بازي دوستانه برگزار كنند. اين بازي روز چهارشنبه انجام شد اما اين تنها يك بازي دوستانه نبود چرا كه قبل از اين ديدار دوستانه، مسئولان دو تيم هم جلسه‌اي با هم داشتند تا همكاري‌ها همچنان ادامه داشته باشد.

 

 يكي از موضوعاتي كه ظاهراً در خلل اين برنامه‌ها مطرح شد، حضور حدادي‌فر در پرسپوليس بوده است، ‌موضوعي كه حالا به يكي از بحث‌هاي تكراري پرسپوليس اضافه شده و هر از گاهي خبري درباره آن شنيده مي‌شود اما پيشنهاد مجدد پرسپوليس هم مثل اينكه به مذاق ذوب‌آهني‌ها خوش نيامده و دوباره جواب رد به پرسپوليسي‌ها دادند تا همچنان پروژه انتقال اين ملي‌پوش به پرسپوليس با ناكامي مواجه شود.

 

 قاسم حدادي‌فر چند سالي‌است كه از ياران ثابت ذوب‌آهن به شمار مي‌رود و از بازيكنان متعصب اين تيم است كه با وجود جدايي خيلي از بازيكنان ذوب‌آهن، اين بازيكن ترجيح داده با وجود تمام مشكلات همچنان در تيم محبوبش به كارش ادامه دهد اما پرسپوليسي‌ها همچنان نااميد نشدند و ازهر فرصتي براي مطرح كردن انتقال او استفاده مي‌كنند كه تاكنون با شكست مواجه شده است.

ایران ورزشی

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها