کد خبر: ۱۷۳۴۱۶
زمان انتشار: ۲۰:۵۵     ۲۰ مهر ۱۳۹۲
مديرورزشي يوونتوس اعتراف کرد اين باشگاه ستاره بلژيکي شياطين سرخ را زير نظر گرفته و در صورت امکان براي جذب وي دست به کار خواهد شد.
جوزپه ماروتا اعلام کرد نگراني سران منچستريونايتد بابت از دست دادن عدنان يانوزاي، هافبک هجومي بلژيکي و با استعدادشان طبيعي است، چرا که يوونتوس در نظر دارد همانطور که پل پوگبا را از چنگ شياطين سرخ خارج کرد، يانوزاي را نيز براي پيوستن به اين تيم ايتاليايي وسوسه کند.

به نقل از تسنيم، يوونتوس 2 فصل پيش پوگبا را با پرداخت رقمي ناچيز براي فسخ قراردادش که در سال 2012 خاتمه پيدا مي‌کرد، از منچستريونايتد خريد و او را به جايي رسانده است که گفته مي‌شود ارزشي بالغ بر 40 ميليون يورو دارد.

اکنون عدنان يانوزاي 18 ساله به هدف جديد يوونتوسي‌ها تبديل شده است، چرا که اين بازيکن بلژيکي مدتي است با بازي‌هاي درخشان خود، به خصوص در پيروزي 2 بر يک هفته هشتم منچستريونايتد در خانه ساندرلند که هر 2 گل شياطين سرخ را به ثمر رساند، توانايي‌هايش را به همه نشان داده است. قرارداد يانوزاي در ماه ژوئن سال 2014، يعني در پايان فصل جاري به پايان مي‌رسد و يوونتوس بار ديگر نگاهش را به اولدترافورد دوخته است.

ماروتا در گفت‌وگويي با روزنامه توتواسپورت ايتاليا در پاسخ به اين سوال که آيا منچستريونايتد نگران تکرار سناريوي انتقال پوگبا در مورد يانوزاي است،‌گفت: فکر مي‌کنم اينطور باشد اما آنها حق دارند که نگران باشند چون حقيقتش را بخواهيد من نمي‌فهمم که چطور در حالي که تنها 8 ماه تا پايان قرارداد بازيکن‌شان مانده است هنوز نتوانسته‌اند آن را تمديد کنند.

ماروتا افزود: يانوزاي از آن دسته بازيکناني است که بازي‌اش از کيفيت بالايي برخورددار بوده و نشان داده که آينده درخشاني در انتظار او است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها