کد خبر: ۱۷۳۲۶۲
زمان انتشار: ۱۵:۰۶     ۲۰ مهر ۱۳۹۲
نيلسون دروازه‌بان پرسپوليس‌ همچنان در اين تيم عملکرد خوبي از خودش نشان مي‌دهد و با کارايي قابل‌قبولي که دارد خيال دايي را از خط دروازه راحت کرده است.
به گزارش 598 به نقل از90 : نيلسون دروازه‌بان پرسپوليس‌ همچنان در اين تيم عملکرد خوبي از خودش نشان مي‌دهد و با کارايي قابل‌قبولي که دارد خيال دايي را از خط دروازه راحت کرده است. البته حضور ثابت او درون دروازه پرسپوليس‌ به ضرر عليرضا حقيقي شده چون اين دروازه‌بان جوان بعد از نيمکت‌نشيني در تيم دايي فعلا افتخار شاگردي کي‌روش در تيم ملي را از دست داده است. به هر حال نيلسون در تمرينات و بازي‌ها بسيار باانگيزه ظاهر مي‌شود و دايي به او اعتقاد دارد. ديروز گفت‌وگوي کوتاهي با او انجام داديم که خواندنش خالي از لطف نيست.
90: تمرينات چطور پيش مي‌رود؟
بعد از يکي، دو روز استراحت تمرينات با شرايط خوبي برگزار مي‌شود. البته بازيکنان ملي‌پوش در تمرين نيستند و به همين دليل نصفه و نيمه تمرين مي‌کنيم. ملي‌پوشان هم تمرين مي‌کنند و فکر نمي‌کنم مشکلي پيش بيايد چون آمادگي‌شان حفظ مي‌شود.
90: از تيم ملي گفتي، راستي دانيال داوري را مي‌شناسي؟
در ايران از طريق دوستان دو را دور اين دروازه‌بان را مي‌شناسم. حتما دروازه‌بان خوبي است که به تيم ملي دعوت شده چون در اروپا بازي مي‌کند حتما قابليت‌هاي بالايي دارد. من براي تمام دروازه‌بانان تيم ملي ايران آرزوي موفقيت مي‌کنم. بعد از برزيل دوست دارم ايراني‌ها در جام‌جهاني موفق شوند و براي تک‌تک بازيکنان دعا مي‌کنم.
90: به غير از داوري، احمدي و لک هم به تيم ملي دعوت شدند.
لک دروازه‌بان جواني است که در اين فصل خوب کار کرده. احمدي هم خوب بوده. به هرحال کي‌روش بايد نظر نهايي را بدهد و من نمي‌توانم در اين خصوص اظهارنظر کنم.
90: قبول داري به خاطر تو عليرضا حقيقي تيم ملي را از دست داد؟
اين نظر کادر فني تيم ملي است چه دروازه‌باناني را دعوت کند. حقيقي توانايي بالايي دارد و دروازه‌بان خوبي است. به نظر من او شايستگي حضور در تيم ملي را دارد و مي‌تواند در اردوهاي بعدي حضور داشته باشد. در پرسپوليس‌ هم علي دايي بايد نظر نهايي را بدهد و خوشحالم به من اعتماد دارند. رقابت ما رفاقتي است و من براي عليرضا آرزوي موفقيت مي‌کنم.
90: البته غيبت حقيقي در تمرينات هم خبرساز شده؟
من در جريان نيستم حتما کادر فني و باشگاه در جريان بودند.
90: در اين فصل خط دفاع پرسپوليس‌ عملکرد خوبي داشته، نظر تو چيست؟
ما مدافعان خوبي داريم که وقتي جلوي من هستند آرامش دارم. سيدجلال و بنگر خيلي خوب کار کردند و ستون‌هاي محکم تيم هستند. آنها باتجربه هستند و در کنار ماهيني و حسيني خط دفاع خوبي تشکيل دادند. سيدجلال که ملي‌پوش است و بنگر خيلي باهوش بازي مي‌کند.
90: خبر داري مقابل داماش بنگر محروم است، با اين قضيه مشکلي نداري؟
بنگر خيلي به درد تيم مي‌خورد اما جلوي صبا کارت زرد گرفت. ما مدافعان خوب ديگري داريم که مي‌توانند جايگزين بنگر شوند.
90: راستي رهبري‌فرد از بازيکنان قديمي پرسپوليس‌ به سن تو گير داده و گفته فرزندت ديپلم دارد!
چون سالم زندگي کردم هنوز هم آمادگي خوبي دارم و مي‌توانم کارايي لازم را داشته باشم. خوشحالم با اين سن و سال هنوز مي‌توانم مفيد کار کنم. من کارم را مي‌کنم و به اين حواشي توجهي ندارم.
90: چرا در اين تعطيلات به برزيل نرفتي؟
راه دور بود و من ترجيح دادم در تهران بمانم. خانواده‌ام به تهران‌ آمدند و لازم نبود به برزيل بروم.
90: در مورد حواشي ديدار با صبا و درگيري دايي و مايل چه نظري داري؟
استرس بازي روي هر دو مربي تاثير گذاشته بود و فشار زيادي را تحمل مي‌کردند. من ترجيح مي‌دهم زياد در اين مورد صحبت نکنم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها