کد خبر: ۱۷۳۲۶
زمان انتشار: ۱۹:۰۱     ۱۹ مرداد ۱۳۹۰
آخرين كاروان زائران ايراني عمره 90ـ 89 بامداد امروز از مدينه منوره وارد مكه معظمه شد.
آخرين گروه از زائران ايراني سه‌شنبه شب پس از اقامه نماز مغرب و عشاء در ميقات مسجد شجره به سوي مكه مكرمه حركت كردند و پس از اقامت در هتل‌هاي از پيش تعيين شده اعمال و مناسك عمره مفرده را به جاي آوردند.

به گزارش 598 بنابر اعلام پايگاه اطلاع‌رساني حج، يك هزار و 900 نفر از زائران ايراني كه نهم مرداد كشورمان را به مقصد عربستان سعودي ترك كرده بودند پس از اقامت 10 روزه، شب گذشته رهسپار مكه شدند؛ اين گروه از زائران به مدت 10 روز در مكه مكرمه اقامت خواهند كرد تا لطمه‌اي به روزه‌داري آن‌ها وارد نشود.

هم‌اكنون 69 كاروان با 8 هزار و 795 نفر از زائران ايراني در مكه مكرمه اقامت دارند كه تا 28 مرداد عربستان را ترك خواهند كرد.

به اين ترتيب از ابتداي شروع عمليات عمره يعني دوم اسفند سال 89‌، 777 هزار و 810 نفر از زائران كشورمان به سرزمين وحي و نزول قرآن مشرف شده‌اند كه اين تعداد زائران در 5 هزار و 915كاروان ساماندهي شدند و با 2 هزار و 365 پرواز به عربستان سعودي انتقال يافتند.

طول سفر عمره مفرده براي زائران 12 روز بود و برنامه‌هاي فرهنگي ـ معنوي متنوعي توسط دست‌اندركاران بعثه مقام معظم رهبري در مكه و مدينه براي زائران ايراني اجرا شد‌.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها