کد خبر: ۱۷۳۲۴
زمان انتشار: ۱۸:۴۶     ۱۹ مرداد ۱۳۹۰
عضو كميسيون آموزش و تحقيقات مجلس شوراي اسلامي گفت: متأسفانه در اكثر مهدهاي كودك سراسر كشور "رقص و موسيقي " به كودكان آموزش داده مي‌شود.
به گزارش 598 به نقل از فارس، حجت‌الاسلام و المسلمين سيدمحمود حسيني دولت‌آبادي با اشاره به اينكه بحث عفاف در مهدهاي كودك از جمله موضوعات بسيار مهمي است كه در اين چند ساله مغفول مانده است، اظهار داشت: متاسفانه اين موضوع در اكثر مهدها ناديده گرفته شده است و همين امر منجر به وجود آمدن مشكلات متعدد در كشور در زمينه حجاب شده است.

وي با تأكيد براينكه عفاف و حجاب دو كلمه‌اي مهم هستند و هر كدام بايد در مقطع سني خاصي به آن پرداخته شود، افزود: زماني كه در مهدهاي كودك و در مكان‌هاي اين چنيني به موضوع عفاف دقت شود مي‌تواند بستر مناسبي براي فراهم كردن حجاب در آينده باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمين دولت‌آبادي ادامه داد: نمايندگان مجلس در چند ماه گذشته گزارشاتي از نوع آموزش در مهدهاي كودك به دستشان رسيده است كه برخي از اين گزارشات نشان دهنده آموزش‌هاي غيراخلاقي در مهدهاست كه در همين رابطه به زودي مسئولان بهزيستي به مجلس دعوت خواهند شد.

عضو كميسيون آموزش و تحقيقات مجلس بيان داشت: بهزيستي در سال‌هاي اخير اقداماتي را براي تغيير برنامه‌هاي آموزشي و ايجاد برنامه‌هاي ديني انجام داده است اما اين كافي نيست و اين سازمان بايد تلاش كند مشكلات و موانع آموزشي را به سرعت برطرف كند.

نماينده مردم شاهين شهر، ميمه و برخوار در مجلس شوراي اسلامي اضافه كرد: در انتخاب مربيان و موسسان مهدهاي كودك بايد كاملاً دقت شود و افرادي انتخاب شوند كه بتواند كودكان اين مرزو بوم را صحيح تربيت كنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها