کد خبر: ۱۷۳۱۶۱
زمان انتشار: ۱۲:۱۲     ۲۰ مهر ۱۳۹۲
بازیکن 32 ساله ای که مدنظر ژنرال آبی ها قرار گرفته در دو سال اخیر تنها 3 پاس گل داده است!

598؛ امیر قلعه نویی که هنوز کوچک ترین موفقیتی در احیا کردن نیکبخت واحدی نداشته، رسما اعلام کرده برای نیم فصل دوم قصد دارد داود حقی را که نیم فصل بدون تیم مانده جذب کند و این بازیکن را به فوتبال برگرداند.

 

این اتفاق در شرایطی رخ می دهد که بر اساس شنیده ها، قلعه نویی قصد دارد جای خالی جباری را با احیا کردن حقی پر کند و مشکل بازیسازی تیمش را برطرف سازد اما در اینجا بد نیست بدانید بازیکن 32 ساله ای که مدنظر ژنرال آبی ها قرار گرفته در دو سال اخیر تنها 3 پاس گل داده است!

 

حقی سال گذشته یک نیم فصل برای پیکان بازی کرد و با این تیم راهی لیگ یک شد. او در 17 بازی که برای این تیم انجام داد، فقط یکبار برای هم تیمی هایش گل ساخت تا میزان تاثیر گذاری اش به خوبی مشخص شود.

 

او پیش از آمدن به پیکان، یک نیم فصل تیم نداشت و قبل از آن بازیکن ذوب آهن بود. او در یک سال بازی برای ذوب آهن ابراهیم زاده تنها دو گل ساخت.

 

به این نکته باید اشاره داشت حقی بازیساز ضعیف ترین ذوب آهن ابراهیم زاده بود که بعد از 3 سال از کورس قهرمانی خارج شد. می توان گفت آخرین موفقیت حقی به لیگ هفتم برمی گردد که او موثرترین بازیکت لیگ لقب گرفت و با پیراهن استقلال اهواز چهره شد.

 

حالا در چنین شرایطی باید دید حقی جا پای نیکبخت می گذارد یا اینکه قلعه نویی بالاخره می تواند یک بازیکن را احیا کند یا خیر.

قانون

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها