کد خبر: ۱۷۳۰۱۴
زمان انتشار: ۱۴:۰۹     ۱۹ مهر ۱۳۹۲
کاپيتان پيشين ژرمن‌‌ها، ترکيب تيم ملي کشورش در حال حاضر را بهتر از تيمي که خود در آن حضور داشت مي‌داند.

لوتار ماتيوس معتقد است کيفيت و سطح بازي تيم تحت هدايت يواخيم لو بالاتر از تيمي است که 23 سال پيش آلمان را براي آخرين بار فاتح جام جهاني کرد.

تيم ملي آلمان که در حال حاضر در رده سوم رده‌بندي فيفا، پايين‌تر از تيم‌هاي ملي اسپانيا و آرژانتين قرار دارد فردا شب (جمعه) در شهر کلن در شرايطي به مصاف ايرلند جنوبي مي‌رود که با تنها کسب يک امتياز از اين بازي صعود مستقيمش به مرحله نهايي رقابت‌ها را حتمي مي‌کند اما صعود به جام جهاني حداقل چيزي است که مردان لو انتظار مي‌رود و به باور بسياري از جمله لوتار ماتيوس که خود 150 بار پيراهن ژرمن ها را به تن کرده اين تيم تابستان سال آينده مي‌تواند قهرمان جهان شود.

به گزارش تسنيم، ماتيوس به روزنامه اکسپرس کلن گفت: اين تيم قوي‌تر از تيمي است که ما سال 1990 داشتيم چون کيفيت بازيکنان آن بيشتر است. الان آلمان 30 تا 35 بازيکن طراز اول دارد که يواخيم لو از ميان آنها مي‌تواند براي هر يک از پست‌ها 2 يا 3 بازيکن انتخاب کند.

وي در خصوص شانس تيم ملي آلمان براي کسب چهارمين قهرماني‌اش در جام‌‌هاي جهاني پس از سال‌هاي 1954، 1974 و 1990 ، تصريح کرد: جو حاکم بر تيم بسيار عالي است. ميان بازيکنان تيم‌هاي بايرن مونيخ و بوروسيا دورتموند (بازيکناني که هسته اصلي تيم ملي آلمان را تشکيل مي‌دهند) هيچ گونه اختلافي وجود ندارد. روابط بازيکنان با يکديگر خوب است و همه چيز مهيا است تا آنها سال آينده به هدف بزرگ خود برسند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها