کد خبر: ۱۷۲۹۹۰
زمان انتشار: ۱۳:۱۰     ۱۹ مهر ۱۳۹۲
کبه بازيکن داماش که براي شرکت در تمرينات تيم الزمالک مصر به اين کشور سفر کرده بود در نهايت به خاطر عدم صادر نشدن رضايت نامه اش به تهران بازگشت و از انجا به رشت رفت تا تکليف خودش را با اين باشگاه يکسره کند.
مصاحبه سايت گل را با بوبکر کبه بازيکن سابق بوردو و استراسبورگ فرانسه بخوانيد.

ماجرا ي حضورت درالزمالک به کجا رسيد؟

من براي شرکت در تمرينات اين تيم به مصر رفتم و قبلاً هم زماني که با تيم ملي مالي در جام ملت هاي آفريقا بازي کردم آنها مرا ديده بودند البته بعد از آن به تيم ملي زير 23 سال بورکينافاسو رفتم چرا که اصالتم در انجا بود. من با تيم الزمالک تمرين کردم و در اين تمرينات توانستم گل هم بزنم نظر انها روي من مثبت بود اما متاسفانه آنها در حالي که با داماش رايزني هاي خود را انجام داده بودند اما باشگاه داماش در کمال تعجب رضايت نامه من را نداد و من به تهران برگشتنم.

چرا اين کار را کردند؟

نمي دانم بايد اين را از آقاي عابديني بپرسيد که مدتها است به من پول هم نداده است.

تو هم جز کساني هستي که با داماش مشکل مالي دارند؟

من نمي دانم ديگران چه مشکلي دارند اما من از ليگ فرانسه به ايران امدم.من در تيمهاي بزرگي مثل بوردو و استراسبورگ بازي کردم و اين برخورد با من در اين باشگاه اصلاً حرفه اي و درست نيست.من از فصل قبل خيلي پول طلب دارم و در اين فصل هم هنوز باشگاه به تعهداتش عمل نکرده و من اين ها را مي گويم که مردم بدانند و زماني که نمي توانم براي انها گل بزنم علتش مشغله فکري زيادي است که من دارم.چون من زن و بچه دارم و. انها از اين شرايط زجر مي کشند.قسط هاي اپارتمانم در پاريس عقب افتاده و شرايط سختي را تجربه مي کنم .من شنيده ام که عابديني مدير لايق و با تجربه اي است اما آيا اين حرفه اي گري است؟آقاي عابديني اگر صداي من را مي شنوي مشکلم را حل کن من ديگر نمي توانم با اين شرايط ادامه دهم.

با تيم امروز گويا تمرين نکردي؟

بله من ديگر با تيم تمرين نمي کنم تا تکليفم روشن شود.فقط باز هم مي گويم که من شرمنده هوادارن هستم که نمي توانم برايشان آن کبه هميشگي باشم.

آيا مشکت ممکن است حل شود و با داماش دوباره کارت را ادامه بدهي؟

با اين شرايط بعيد مي دانم که اين اتفاق بيفتد آنها فقط به فکر منافع خودشان هستند و من را اصلاً در نظر نمي گيرند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها