کد خبر: ۱۷۲۸۴۳
زمان انتشار: ۱۳:۱۴     ۱۸ مهر ۱۳۹۲
رضا حقيقي که اعتماد سرمربي پرسپولیس را از دست داده، تاب نيمكت‌نشيني‌هاي بيش از اين را ندارد.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی؛ پرسپوليسي‌ها براي نيم‌فصل ريزش قابل‌توجهي خواهند داشت و احتمالا چند بازيكن اين تيم در نقل‌وانتقالات نيم‌فصل جاي‌شان را به چهره‌هاي جديد خواهند داد.

 

رضا حقيقي هافبك تيم پرسپوليس كه در مورد او و شايعه محروميتش صحبت‌هاي زيادي مي‌شود، طبق گمانه‌زني‌ها نفر اول ليست اخراجي‌هاي پرسپوليس براي نيم‌فصل است.

 

بحث سه‌كارته شدن حقيقي در ديدار با گسترش فولاد و غيبت او در ديدار با سپاهان آن هم به خاطر مراسم عروسي برادرش از يك سو و گوشه‌وكنايه‌هاي حقيقي در مورد علي دايي از سوي ديگر باعث شد تا او از چشم كادر فني پرسپوليس و حتي هواداران اين تيم بيفتد.

 

هرچند كه در مورد حقيقي و حتي ماجراي تهديد خبرنگاران صحبت‌هاي زيادي مطرح است ولي اين‌كه چطور سرپرست تيم پرسپوليس باوجود احراز و اعلام سالاركيا گزارشي از وضعيت حقيقي به كميته انضباطي پرسپوليس نداده موضوع عجيب ديگري است.

 

پرونده حقيقي در پرسپوليس آنقدر عجيب و غريب شده كه حتي گفته مي‌شود علي دايي پشت ماجراي اين بازيكن است و از سرپرست پرسپوليس خواسته كه گزارشي از حقيقي به كميته انضباطي پرسپوليس ارسال نشود!

 

شنيده‌ها در مورد حقيقي حكايت از آن دارد كه با توجه به عملكرد اين بازيكن و نيمكت‌نشيني‌هايش در بازي‌هاي اخير، كادر فني پرسپوليس نظر مساعدي در مورد حفظ حقيقي ندارند و قرار است كه باشگاه در نيم‌فصل با مشتريان اين بازيكن وارد مذاكره شود.

 

در حالي كه بعضي‌ها تلاش مي‌كنند تا به نحوي ماجراي حقيقي را پايان يافته نشان دهند، علي دايي در گفتگويي كه با خبرنگاران داشت آب پاكي را روي دست حقيقي ريخت: «فعلا هيچ بازيكني از پرسپوليس جدا نخواهد شد و اگر قرار به جدايي بازيكني باشد اين اتفاق در نيم‌فصل خواهد افتاد!»

 

البته جدا از حقيقي اين قضيه در مورد بعضي از بازيكنان ديگر پرسپوليس نيز وجود دارد. گفته مي‌شود كه ميلاد غريبي هم ديگر گزينه‌اي است كه شايد با توجه به وضعيتش در پرسپوليس در ليست بازيكنان مازاد اين تيم قرار بگيرد.

 

ديگر موضوع قابل بحث پرسپوليسي‌ها، ماجراي گلرهاي اين تيم است. پرسپوليس در حال حاضر چهار دروازه‌بان به نام‌هاي نيلسون، امير عابدزاده، عليرضا حقيقي و رضا محمدي دارد كه تا اينجاي كار نيلسون گلر اول سرخ‌ها بوده و در تمام بازي‌ها به صورت ثابت براي پرسپوليسي‌ها به ميدان رفته است.

 

شنيده‌ها در مورد وضعيت گلرهاي پرسپوليس حكايت از آن دارد كه احتمالا بار ديگر عليرضا حقيقي از پرسپوليس جدا و راهي تيم جديدي مي‌شود.

 

آنها اما تنها بازيكنان جدايي طلب پرسپوليس نيستند چرا كه ماركو سكپانوویچ هم دور از چشم باشگاه دنبال تيم مي‌گردد. محمد عباس زاده نیز از شرایطش در پرسپولیس ناراضی است. او که از عنوان آقای گلی لیگ یک به نیمکت پرسپولیس دوخته شده، تراکتورسازی را مقصد احتمالی خود می داند.

 

گفته می شود تراكتورسازي پيشنهادي مشابه را هم براي عليرضا نورمحمدی فرستاده كه فعلا بي‌پاسخ مانده چرا كه خود نورمحمدي هنوز تصميم به ترك پرسپوليس نگرفته است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها