اسمعیل وخشوری، رئیسادار آموزش فروش و خدمات پس از فروش زامیاد، با تبیین
ضرورت بر گزاری اینگونه دوره ها ضمن اشاره به وجود سیستمهای پیشرفته
الکترونیک در خودروهای سنگین شرکت زامیاد و به تناسب ، ضرورت افزایش تخصص
نمایندگیها و پرسنل مرتبط با این حوزه در شرکت زامیاد اظهار داشت: جهت
ارتقای سطح کیفی ارائه خدمات پس از فروش ،کاهش هزینه های مشتری و هزینه
های شرکت و کاهش صف تقاضای ارایه خدمت در تعمیرگاه مرکزی ، اجرای این دوره
با حضور مدرس کمپانی ایویکو ضروری می باشد .
این دوره با دعوت از کارشناسان فنی نمایندگیهای سراسر کشور ،کارشناسان
حوزه های گارانتی ،تعمیرگاه مرکزی ،مهندسی و تولید در هفته اول مهرماه به
مدت یک هفته در محل آموزش خدمات پس از فروش برگزار گردید.