کد خبر: ۱۷۲۶۹
زمان انتشار: ۱۳:۳۵     ۱۹ مرداد ۱۳۹۰
بی باک بودن هزینه های بس سنگینی دارد بویژه آنگاه که  با همکاران خود عهد می کنی تا تنها از خداوند متعال خوف داشته باشی و نسبت به غیر او هیچ ترس و واهمه ای به دل راه ندهی و خود را وامدار هیچ شخص، جریان و گروه خاصی جز حزب الهی ننمایی و زیر پرچم احدی جز علم منقوش به صبغه و رنگ الهی بر سر و سینه نزنی. اگرچه ما نیز اعتقاد داریم بخاطر جایگاه غیرعصمتمان، با وجود در نظر گرفتن و رعایت عموم مسائل اخلاقی در حد توان، هرگز نباید خود را مصون از خطا و اشتباه بپنداریم.

به گزارش سرویس سیاسی بی باک، روز خبرنگار آمد و رفت امّا انگار تنها قشری که در نزد برخی سیاسیون و مسئولین هیچگاه ارزش و احترام نداشته اند، همین قشر فلک زده خبرنگار و اهالی رسانه می باشند.

در عالم برخی سیاسیون، اهالی رسانه باید همچون شاعران و مادحین پادشاهان، تنها به مدح احزاب و افراد صاحب منصب و قدرت بپردازند و حین اتمام مدح و بازگشت به منزل، اجرت چاپلوسی و تملق گویی شان را دریافت نمایند و به کم و کیف سخنان بر زبان جاری کرده خویش، هیچ کاری نداشته باشند امّا به لطف نظام مقدس جمهوری اسلامی، این مسلک توسط فرزندان حضرت امام خامنه ای منسوخ شده است و آنها در کمال اقتدار و عزت سعی کرده اند تا این خصلت مذموم و نهادینه شده در فضای رسانه ای دنیای سلطه و استکبار را سلاخی نمایند و با کسی جز خدا و اولیای حقیقی حضرت حق، عقد اخوتی نبندند.

شکایت از اهالی رسانه برای عده ای امری متداول و مرسوم است و ما نیز همچون سایر دوستان رسانه ایمان از این موضوع کم و بیش بی بهره نبوده ایم.

به اعتقاد ما، امروزه "بی باک" در یک رسانه خلاصه نمی شود بلکه سالهاست که سرداران جنگ نرم حضرت امام خامنه ای در رسانه های ارزشی و انقلابی خود، اوج شرافت و بی باکی خویش را در قبال منحرفین و منافقین به نمایش گذاشته اند و ما نیز چند صباحی است که به این جبهه اعزام شده ایم و طبیعتا از قبل خود را آماده دریافت انواع و اقسام ترکشها و خمپاره های دشمنان و مخالفان نظام و انقلاب نموده ایم.

اینکه دشمنان اسلام و انقلاب در قبال رسانه ارزشی چه بگویند و چه بسرایند هیچ باکی نیست چون سرشت کفر و نفاق تنها بر اساس اصول مذموم پایه ریزی شده است امّا اینکه عده ای از آقایان - که به تصریح خود در درون نظام می باشند و بعضا سابقه انقلابی بالایی هم دارند و از دیدگاه ما نیز با وجود برخی انتقادات بر آنها، نمی توان براحتی آنها را ضدانقلاب محسوب کرد - در قبال انتقادات دلسوزانه رسانه های ارزشی اینگونه موضع بگیرند و به جای پاسخ قانع کننده به افکار عمومی و اقدام عملی در جهت اصلاح اشکالات خویش، سعی نمایند تا با شکایت نمودن و به دادگاه کشاندن مسئولین رسانه های انقلابی و ارزشی، به خیال خود رمق شان را بگیرند تا دیگر جسارت چنین انتقاداتی را پیدا نکنند، جای بسیار تامل و تعجب دارد.

تا کنون بارها رسانه های ارزشی کشور نسبت به نفوذ برخی افراد معلوم الحال در دانشگاه ادیان و مذاهب قم هشدار داده اند و حتی اسناد ، مدارک و مویداتی از انحرافات آنها را منتشر نموده اند امّا ریاست محترم این دانشگاه که مشاور فرهنگی رئیس مجلس شورای اسلامی نیز می باشد، هیچ اقدامی در قبال آنها صورت نداده است بلکه صرفا گفته است که آنها توبه نموده اند!

چندی پیش خبری را از حضور حجت الاسلام سید حسن خمینی در دانشگاه ادیان منتشر نمودیم - که سایت این دانشگاه نیز روز بعد آنرا تایید کرد - و "بی باک" در قالب این خبر نسبت به استمرار حضور برخی اساتید منحرف در این دانشگاه انتقاد نمود امّا حجت الاسلام نواب ریاست دانشگاه ادیان و مذاهب این بار نه تنها تصمیم به اصلاح امور این دانشگاه ننمود بلکه در اقدامی عجیب از مدیر مسئول سایت " بی باک" شکایت نمود و عجیب اینکه در متن این شکایت تمام واضحاتی که این روزها برای کمتر کسی پنهان است را توهین و اهانت به اساتید و مسئولین این دانشگاه قلمداد کرده است.

حال جای سئوال دارد که جناب آقای نواب چه چیزی را منکر می شوند و کدام مطلب را توهین تلقی کرده اند؟!

آیا حضور برخی اساتید دانشگاه ادیان در اغتشاشات خیابانی ایام فتنه در تهران را منکر می شوند که با یک جستجوی ساده در فضای مجازی تصاویرش قابل دسترسی است و بی باک برای سهولت کار ایشان علی الحساب یک تصویر و سند را منتشر می نماید.





آیا پابوسی قطب فرقه گنابادی توسط  دکتر پازوکی استاد دانشگاه ادیان و مذاهب قم رامنکر می شوند و آنرا توهین به مسئولین این دانشگاه می پندارند که باز ما کار ایشان را راحت می کنیم و فیلمی که چندی پیش بصورت گسترده توسط رسانه ها  منتشر شد را بار دیگر به ایشان تقدیم می نماییم.

 برای دانلود فیلم اینجا کلیک کنید

نکته قابل توجه: جناب آقای نواب! اگر قرار به شکایت و احقاق حقوق از طریق قانونی باشد این شما نیستید که از رسانه های انقلابی و جوانان حزب اللهی شکایت نمایید بلکه این والدین دانشجویان مظلوم دانشگاه ادیان هستند که باید از برخی اقدامات مشکوک و سوء مدیریتهای حضرتعالی در انتخاب اساتید، به مراجع قضائی شکایت نمایند. پدر و مادرانی که حاصل عمرشان را به دست شما سپرده اند تا در راه کمال و پیشرفت یاورشان باشید امّا به دلیل نفوذ برخی اساتید منحرف و بعضا ضد انقلاب در دانشگاه ادیان و مذاهب که تحت اشراف حضرتعالی می باشد و عدم طرد آنها از جانب حضرتعالی، ثمره عمر برخی از والدین در حال تباه شدن است.

البته در متن خبر قبلی منتشر شده توسط بی باک، ابدا به انحراف شخص آقای نواب تصریح نشده است امّا برخی مسائل موجود در دانشگاه تحت امر وی را به هیچ وجه بر نخواهیم تابید از همین رو جا دارد تا آقای نواب بیش از این فرصت را از دست ندهند و در مقابل خواست دلسوزان نظام مقاومت ننماید و در اقدامی انقلابی و اسلامی دامن خود و این محیط علمی را از لوث وجود برخی منحرفین پاک کنند که مقاومت در قبال خواست ملت و نخبگان سرانجام خوبی نخواهد داشت.

جناب آقای نواب! لازم بذکر است که متن شکایت حضرتعالی درست در روز خبرنگار که همگان در حال تقدیر از خبرنگاران و خسته نباشی گفتن به آنها بودند، به مسئولین " بی باک" ابلاغ شد که جا دارد از این هدیه ارزشمند و حسن انتخاب حضرتعالی نیز تشکر و قدردانی نماییم!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها