کد خبر: ۱۷۲۶۷۲
زمان انتشار: ۲۳:۱۰     ۱۷ مهر ۱۳۹۲
سعيد دقيقي مهاجم تراکتورسازي در بازي با راه آهن براي تيمش گلزني کرد هر چند که تصاوير تلويزيوني صحنه مشکوکي را نشان داد که ضربه انصاري‌فرد قبل از اينکه دقيقي توپ را وارد دروازه کند تبديل به گل شده بود.
به گزارش خبرآنلاين؛ هوشنگ نصيرزاده کارشناس حقوقي فوتبال در پاسخ به اين سوال که آيا با توجه به صحنه مبهم گل تراکتور، اگر ثابت شود که انصاري‌فرد گل را به ثمر رسانده مي‌توان زننده گل را تغيير داد به خبرآنلاين گفت:« اين کار امکان پذير نيست. قانون 5 فوتبال مي‌گويد که تصميمات داور نهايي و پايان يافته است و ثبت گل جزو وظايف داور است. شايد در صحنه آهسته ابهاماتي وجود داشته باشد که ضربه انصاري‌فرد از خط عبور کرده است يا خير و شايد برخي بگويند که همان عبور اوليه توپ از خط دروازه محاسبه شود ولي اين گل به نام دقيقي ثبت شده است و نمي‌توان ديگر آن را به نام انصاري‌فرد ثبت کرد.»

نصيرزاده تاکيد مي‌کند:« در مورد زننده گل، ملاک گزارش داور است که ظاهرا فغاني اسم دقيقي را به عنوان زننده گل ثبت کرده است. اينجا ديگر نمي‌توان با ديدن دوباره فيلم زننده گل را تغيير داد و گل به نام دقيقي ثبت خواهد شد.وقتي داور در جريان بازي گل را به نام دقيقي ثبت کرده است ديگر همه چيز تمام شده و حتي اگر اشتباهي هم رخ داده باشد ديگر تغيير دادني نيست.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها