کد خبر: ۱۷۲۶۶۰
زمان انتشار: ۲۲:۵۵     ۱۷ مهر ۱۳۹۲
سرمربي بورسيا دورتموند اعلام کرد نسبت به جريمه‌‌اي که اتحاديه فوتبال اروپا براي وي به خاطر پرخاش به داور در نظر گرفته است، اعتراض نمي‌کند.
يورگن کلوپ، سرمربي دورتموند در جريان نخستين بازي تيمش در اين فصل از رقابت‌هاي ليگ قهرمانان اروپا در خانه ناپولي اعتراض خود نسبت به تصميم داور وسط را با فرياد زدن بر سر داور چهارم نشان داد که پيامد اين کار او اخراج از نيمکت تيم بود. يوفا اما يک روز پس از بازي جريمه کلوپ را 2 برابر کرد و محروميت او را به 2 جلسه‌ افزايش داد.

به نقل از تسنيم، کلوپ يکي جلسه از 2 جلسه محروميت خود را در بازي هفته گذشته تيمش برابر مارسي در ليگ قهرمانان سپري کرد اما او نخواهد توانست در بازي بعدي برابر آرسنال شاگردانش را از روي نيمکت هدايت کند با اين حال او قصد ندارد که عليه حکم يوفا اعتراض کند و آن را پذيرفته است.

کلوپ 46 ساله در جمع خبرنگاران گفت: من مسئوليت کاري که کرده‌ام را مي‌پذيرم و تصميمي که برايم در نظر گرفته شده است را با کامي تلخ مي‌پذيرم. اصلي‌ترين انگيزه‌ام از عدم اعتراض به اين حکم اين است که نمي‌خواهم وانمود کنم که از رفتار ناشايستم پيشمان نيستم و اينکه مي‌خواهم از مجازات فرار کنم.

کلوپ در ادامه در خصوص عملکرد دستيار خود، زليکو بوواچ که در غيبت او هدايت زردپوشان را در رقابت‌هاي اروپايي بر عهده داشته است نيز اظهار داشت: من به زليکو و کار او کاملا اعتماد دارم. او بهترين دستياري است که من در زندگي‌ام ديده‌ام و کنارش کار کرده‌ام.

دورتموند چهارشنبه هفته آينده در سومين بازي اروپايي خود در اين فصل ميهمان آرسنال خواهد بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها