کد خبر: ۱۷۲۶۵۱
زمان انتشار: ۲۲:۵۰     ۱۷ مهر ۱۳۹۲
ستاره خط مياني بارسلونا معتقد است که سازگاري کاپيتان بايرن مونيخ با شرايط بازي در خط مياني اين تيم نشانگر پتانسيل بالاي او براي ايفاي نقش به عنوان يک هافبک طراز اول است.
مصدوميت هافبک‌هاي بايرن مونيخ از بدو روي کار آمدن پپ گوارديولا به عنوان سرمربي جديد اين تيم، او را وادار کرد که از فيليپ لام، مدافع مياني تيمش در نقش يک هافبک دفاعي (به جاي خاوي مارتينس مصدوم) استفاده کند، پستي که کاپيتان تيم ملي آلمان به خوبي با آن کنار آمده و تحسين بزرگاني همچون ژاوي را برانگيخته است.

به گزارش تسنيم، ستاره اسپانيايي خط مياني بارسلونا در تمجيد از لام 29 ساله به روزنامه بيلد آلمان گفت: بازي‌هاي خوب لام در پست جديدش نشان مي‌دهد که او مي‌تواند يک هافبک طراز اول باشد. لام يک بازيکن بزرگ و با شخصيت است که در هر نقطه‌اي از ميدان مي‌تواند بازي کند. به نظر من او در پست جديدش حتي بهتر از پست قبلي خود کار مي‌کند. او هر آنچه که براي تبديل شدن به يک هافبک بزرگ لازم است را در اختيار دارد.

در همين حال پپ گوارديولا نيز به تمجيد از عملکرد لام براي تطبيق با پست جديدش پرداخت و او را گزينه‌اي مناسب براي آخرين نقطه از خط مياني تيمش دانست. وي اظهار داشت: با بازي‌هايي که لام در مسابقات اخير انجام داده است، من فکر مي‌کنم غيرممکن بود که کسي بهتر از او در اين پست بازي کند. در جريان تساوي يک بر يک (يکشنبه) مقابل بايرلورکوزن، او کاملا ميانه ميدان را تحت سلطه خود در‌آورده بود و 115 بار پا به توپ شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها