کد خبر: ۱۷۲۵۰۰
زمان انتشار: ۱۴:۰۳     ۱۷ مهر ۱۳۹۲
قهرمان المپیک 2012 لندن و قوی ترین مرد جهان گفت: «عیادت ما از کوروش باقری یک وظیفه انسانی و اخلاقی بوده و هیچ ربطی به بازگشت ما به تیم ملی ندارد.»

598؛ ماجرای حمله یکی از مربیان وزنه برداری به بهداد سلیمی که دو هفته پیش به عیادت کوروش باقری سرمربی تیم ملی وزنه برداری رفته بود، همچنان یکی از سوژه های پرحاشیه این رشته در آستانه مسابقات جهانی لهستان است!


پس از این موضوع، حسین رضازاده رئیس فدراسیون وزنه برداری اعلام کرد مربی ای که به سلیمی حمله کرده، در زمان ریاست علی مرادی در فدراسیون وزنه برداری، مربی تیم ملی بوده است. موضعی که با واکنش شدید مرادی مواجه شد و این دبیر کل فعلی کنفدراسیون وزنه برداری آسیا، اظهار نظرهای رضازاده در این خصوص را یک فرار رو به جلو خواند.


سلیمی قهرمان المپیک 2012 لندن و قوی ترین مرد جهان در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ورزشی برنا، با طرح این سوال که چرا رضازاده آن مربی خرم آبادی را محروم نمی کند، به انتقاد از موضع متفاوت فدراسیون وزنه برداری پرداخت.


* کوروش باقری عنوان کرده که به تو زنگ زده و می خواسته بابت حضورت در بیمارستان از تو تشکر کند اما تو جواب تلفنت را نداده ای؟
- این مسائل خیلی مهم نیست. ما وظیفه اخلاقی و انسانی مان را انجام دادیم و با توجه به این که آقای باقری مربی ما در تیم ملی بوده و برای ما زحمت کشیده، وظیفه مان بود که به عیادتشان برویم و حالشان را بپرسیم.


* البته باقری پایداری شما در مواضع تان را جالب توصیف کرده و اعلام کرده که درهای تیم ملی به روی همه وزنه برداران باز است!
- ما اگر حرف درستی نزده بودیم که این قدر روی صحبت هایمان اصرار نمی کردیم. همه حرف هایی که ما زدیم، درست و حقیقت بوده است و هیچ کدام از آنها را انکار نمی کنیم.


* اما با توجه به ملاقات تو و دیگر وزنه برداران از کوروش باقری و اینکه به نظر می رسد رابطه شما و سرمربی تیم ملی تلطیف شده است، احتمال بازگشت شما به تیم ملی چقدر است؟
- آن ملاقات هیچ ربطی به کار ندارد و همانطور که گفتم ما وظیفه اخلاقی مان بود که به عیادت آقای باقری برویم.


* البته این ملاقات همچنان حاشیه هایی دارد و حسین رضازاده در صحبتی اعلام کرده فردی که به تو حمله کرده در زمان ریاست علی مرادی، جزو مربیان تیم ملی بوده است که این موضوع با واکنش مرادی مواجه شد؟
- آقای مرادی حق دارد که نسبت به این موضوع واکنش نشان دهد. او مربی تیم ملی بوده که بوده، به رفتار فعلی او که هیچ ربطی ندارد. ضمن اینکه او در رده باشگاهی هم مربیگری می کند ولی با گذشت دو هفته از آن اتفاق هیچ محرومیتی برای او در نظر گرفته نشده است و فدراسیون فقط عنوان می کند که ما این موضوع را بررسی می کنیم! پس چرا این بررسی ها جواب نمی دهد و آن مربی خرم آبادی را محروم نمی کنند؟!


* خبر رسیده که این مربی فعلاً هم متواری شده است؟
- بله همین طور است. البته من از او شکایت کرده ام و تا آخرش هم پیگیر این ماجرا هستم تا او را محروم کند. فدراسیون وزنه برداری باید او را مادام العمر حتی از حضور در سالن های وزنه برداری هم محروم کند و اجازه فعالیت به او ندهد اما تا به حال که هیچ اقدامی صورت نگرفته است که این موضوع واقعاً جای تعجب و سوال دارد و من نمی دانم که چرا فدراسیون وزنه برداری این مربی را محکوم نمی کند.
برنا
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها