کد خبر: ۱۷۲۲۹۳
زمان انتشار: ۱۹:۳۹     ۱۶ مهر ۱۳۹۲
وزیر امور خارجه روسیه معتقد است اکنون دیگر آمریکا هم این واقعیت را درک کرده که خطر گروه‌های تندرو و افراطی نه تنها سوریه، بلکه همه منطقه را تهدید می‌کند و نباید با چنین افرادی گفت‌وگو کرد.

به گزارش 598،  خبرگزاری فارس به نقل از خبرگزاری «ایتارتاس»، "سرگئی لاوروف" وزیر امور خارجه روسیه امروز در برنامه‌ای از شبکه تلویزیونی «راشا تودی» گفت: روسیه و آمریکا هر دو خطرات ناشی از گروه‌های تندرو افراطی در سوریه را درک می‌کنند.

لاوروف یادآور شد: در میان کسانی که «در روی زمین» مبارزه می‌کنند، اکثریت با جهادگران و گروه‌های دارای تمایلات تند و افراطی است. نه تنها ما، بلکه مقامات آمریکایی هم در این خصوص با ما هم عقیده هستند که ما نمی‌توانیم و نباید با چنین افرادی به گفت‌وگو بپردازیم.

وزیر خارجه روسیه گفت: حقایق نشان می‌دهند که گروه‌های تندرو سعی دارند تا کنترل اوضاع در همه مناطق جهان را در دست بگیرند.

وی یادآور شد: برخی شرکای ما که پیش از این دارای دیدگاه دیگری در خصوص اوضاع در سوریه بودند، برایشان سخت بود که واقعیت در حال رخ دادن در سوریه را بپذیرند، ولی اکنون اوضاع تغییر کرده است.

لاوروف افزود: اکنون دیگر درک این مسئله که خطرات ناشی از گروه‌های افراطی نه تنها در سوریه، بلکه در سراسر منطقه و شمال آفریقا در حال رشد است، روز به روز بیشتر می‌شود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها