کد خبر: ۱۷۲۱۱۰
زمان انتشار: ۱۲:۲۴     ۱۶ مهر ۱۳۹۲
هافبک صرب تیم فوتبال استقلال از پیوستن به آبی ها ناراضی است.

598؛ پس از اينکه مجتبي جباري به طور قطعي از استقلال جدا شد، قلعه‌نوعي فرصت چنداني براي جذب هافبک داخلي براي جانشيني او نداشت و به همين دليل تصميم گرفت تا به دنبال هافبک نفوذي خارجي باشد.

 

پس از تبليغ‌هاي فراوان بالاخره گوران لاوره به استقلال آمد و کادر فني اعتقاد داشتند که اين بازيکن جانشين مناسبي براي جباري خواهد شد.

 

اما بازيکني که مي‌گفتند در سطح ليگ‌هاي اروپايي بازي مي‌کند،‌ تاکنون فقط چند دقيقه کوتاه براي استقلال به ميدان رفته و قلعه‌نویي زياد فرصت حضور در ميدان به او نداده است.

 

اين شرايط باعث شده تا گوران لاوره از وضعيت خود ناراضي باشد و بارها طي مصاحبه‌هايي دلخوري خود را نشان داد و به اين موضوع اشاره داشت که به استقلال نيامده که 5 دقيقه پاياني را بازي کند.

 

شايد جالب باشد که بدانيد هافبک صرب استقلال خود را آماده کرده بود که در غياب آندو و نکونام در ترکيب آبي‌پوشان مقابل اف سي سئول قرار بگيرد، اما باز هم قلعه‌نویي به او اطمينان نکرد تا اين بار ديگر لاوره به فکر جدايي از جمع استقلالي‌ها باشد.

 

اين بازيکن از طريق مدير برنامه‌هايش براي فتح الله زاده پيغام فرستاده که اگر تا نيم فصل شرايط برايش به همين منوال باشد، قيد ادامه همکاري با اين تيم را مي‌زند و جدا خواهد شد.

 

لاوره که قبل از حضور در استقلال پيشنهادهاي خوبي از ساير تيم‌ها داشت حالا حسابي پشيمان شده که براي حضور در ليگ قهرمانان استقلال را انتخاب کرد ولي فقط چند دقيقه کوتاه فرصت بازي بدست آورد و از سوي ديگر هنوز پولي به او پرداخت نشده و از نظر مالي نيز متضرر شده است.

روزنامه نود

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها